
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 41,20 LEI
ISBN: 978-973-7973-95-5
Autor(i): Michel Minder
Editura: Asociatia de Stiinte Cognitive din Romania
Colecția: Educatie
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 394 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Cartea este un excelent tratat de didactică, pe care autorul îl concepe din perspectiva conceptului de cognitivism operant, cu ajutorul căruia ni se propune un răspuns coerent şi realist la o întrebare fundamentală în educaţie: cum să se predea astăzi?
Cartea prezintă o didactică adaptabilă tuturor nivelurilor învăţământului, centrată pe o concepţie funcţională, participativă şi interdisciplinară asupra predării şi împacă, într-un mod original, pedagogia interesului cu pedagogia pe bază de obiective.
Concepută pentru a fi utilizată practic de către actualele şi viitoarele cadre didactice, didactica funcţională constituie atât o metodă de formare continuă, cât şi un manual de referinţă: ea ne învaţă cum să stabilim obiectivele educaţionale, cum să utilizăm un curriculum, cum să motivăm învăţarea, cum să stabilim sarcinile de învăţare şi cum să evaluăm formativ sau sumativ. Practic, ne arată cum să didactizăm cunoaşterea. Cunoaşterea produsă (cunoaştere ştiinţifică) nu este automat învăţabilă. Ca să poată fi învăţată, ea trebuie reconstruită: selectată, organizată, recodată, adaptată caracteristicilor elevilor, asimilată, evaluată, certificată, transferată.
Didactica este reconstrucţia cunoaşterii ştiinţifice pentru a fi învăţabilă. Un proces dificil pe care puţini profesori îl fac cum se cuvine. Această carte le oferă şansa să înveţe cum se face acest lucru.
Comandă online DIDACTICA FUNCTIONALA - obiective, strategii, evaluare, cognitivismul operant la 41,20 lei isbn 978-973-7973-95-5 scrisă de Michel Minder, tiparită la editura Asociatia de Stiinte Cognitive din Romania face parte din colecția Educatie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul DIDACTICA FUNCTIONALA - obiective, strategii, evaluare, cognitivismul operant nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. Ghid practic pentru educatori
Asociatia de Stiinte Cognitive din Romania
Catrinel A. Stefan, Kallay Eva
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Curs de istoria pedagogiei universale, Partea I
Universitatea din Bucuresti
Ion Stanciu
176 pagini
An: 1975
Curs de istoria pedagogiei universale, Partea a II-a
Universitatea din Bucuresti
Ion Stanciu
184 pagini
An: 1975
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Curs de istoria pedagogiei universale, Partea I
Universitatea din Bucuresti
Ion Stanciu
176 pagini
An: 1975
Curs de istoria pedagogiei universale, Partea a II-a
Universitatea din Bucuresti
Ion Stanciu
184 pagini
An: 1975
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Teste de Biologie. Anatomie si fiziologie - Genetica si evolutionism (Ioan)
Sah-Press
Cezar Ioan, Cecilia Ioan
86 pagini
An: 1995
Probleme actuale in mecanica solidelor, Volumul I
Academiei Republicii Socialiste Romania
254 pagini
An: 1975
Functii si matrice green
Stiinta
Victor Seremet
220 pagini
An: 1994
Termodinamica, editia a II-a
Stiintifica si Enciclopedica
V. A. Kirillin
540 pagini
An: 1985
Introducere in modelarea procedurala
Scrisul Romanesc
Marcel Stoica
264 pagini
An: 1989