
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 124,70 LEI
ISBN: 9789730109719
Autor(i): Cristian Caramida
Editura: Brandmark
Colecția: START IN AFACERI
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 184 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Afaceri
Esti un bun cunoscator al conceptului de brand si al noilor teorii despre branding? Foarte bine! Felicitari!
Esti pentru prima data in fata unei carti despre brand si branding? Minunat!
Aceasta carte fara sa fie un tratat academic, sau o lucrare cu un caracter strict stiintific, fara a folosi termeni care "nu spun nimic", aduce in fata cititorului, printr-o abordare simpla si prietenoasa, un subiect fascinant cu implicatii directe si imediate in dezvoltarea oricarei afaceri. Scrisa pentru a fi un indrumar, prezinta etapele ce trebuiesc parcurse pentru a realiza un brand. Veti gasi un program bine structurat si usor de pus in practica, pe parcursul unei perioade de 100 de zile. In plus fiecare etapa are la final un mod de evaluare a realizarilor specifice pana in acel moment.
Acesta poate constitui un model gata de a fi aplicat, pas cu pas pentru constructia unui brand, plecand chiar de la zero. Se poate aplica indiferent de domeniul de activitate, sau forma de organizare. Cladita fiind ca urmare a unei experiente de peste 20 de ani, aceasta carte este inainte de toate un ghid unic in felul lui, special construit pentru cititorul roman. Sigur ca o abordare din punctul de vedere al dezvoltarii specifice societatii romanesti, pare un experiment interesant, dar in mod evident brandingul se refera la o strategie specifica unui anumit tip de consumator. Pentru ca fiecare brand este unic, si irepetabil in raport cu acele conditii ce au generat aparitia lui, el se adreseaza prin intreaga politica de branding unui consumator specific. Aceast program este special destinat antrerenorului roman, aflat la inceput de drum sau intr-un moment de cotitura in dezvoltarea afacerilor sale.
Noi românii suntem "altfel" decât toţi ceilalţi (şi nu este vorba despre cât de frumoşi sau deştepţi, cât de harnici sau ospitalieri, albi sau gri, graşi sau blonzi suntem). Este foarte greu, dacă nu imposibil, să găseşti o matrice comună în care să introduci elementele ce ne definesc ca şi popor. Au încercat mulţi, nimeni nu a reuşit, chiar dacă unii trăiesc şi azi cu senzaţia că au găsit răspunsul. Din acest motiv abordarea unui asemenea subiect trebuie sa se reflecte intr-o nota specifica, unica, diferita de modalitatile de exprimare anglo-saxone, asa cum in mod eronat se face. Raportarea la acele valori intens mediatizate, pe care cultura occidentala le depoziteaza in mentalul nostru colectiv, nu face decat sa genereze solutii in aparenta bune (pe termen scurt), dar total eronate intr-o evolutie viitoare a brandului.
"Moda ne condamna sa facem multe prostii; cea mai mare dintre ele este ca ne transforma in sclavii ei."
Napoleon Bonaparte
Valorile naţionale la care ar trebui să facem apel pentru a ne identifica cu ceea ce are mai bun spaţiul cultural, politic sau sportiv românesc, sunt azi din ce în ce mai rare. Ne este foarte greu să ne definim în raport cu noi înşine, cu atât mai puţin în raport cu ceilalţi. Suntem diferiţi! Este bine? ... Este rău? Nu ştiu! Ştiu doar că un popor care îşi reneagă adevăratele valorile este condamnat la tăcere.
"Moda este ceea ce adopţi când nu ştii cine eşti."
Quentin Crisp
La sfarsitul fiecarui capitol va exista o tema (o serie de intrebari) pe care te rog sa o tratezi cu toata seriozitatea. Raspunsurile tale vor reprezenta o sumara evaluare a cunostintelor dobandite pana in acel moment. In acelasi timp vei beneficia de o consultanta gratuita pentru orice intrebare legata de brand si branding. Intrebarile pe care lectura cartii le genereaza te rog sa le inscrii la sfarsitul cartii in locul special delimitat. Vei primi un raspuns pentru fiecare, iti voi raspunde in scris, dupa primirea prin posta (e-mail) a acestora, oferind-ti solutiile solicitate.
Comandă online BRAND START. Primele 100 de zile la 124,70 lei isbn 9789730109719 scrisă de Cristian Caramida, tiparită la editura Brandmark face parte din colecția START IN AFACERI. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul BRAND START. Primele 100 de zile nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Brandurile agricole intre traditie si modernism
Brandmark
Cristian Caramida
9789730154030
176 pagini
An: 2013
AgroBrands
Brandmark
Cristian Caramida, Valerian A. Istoc
9789730141054
186 pagini
An: 2013
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003