Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  26,40 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 9786066330350

Editura:

Anul apariției: 2012

Nr. pagini: 208 pagini

Categorii: Gradinita, Învățamânt - Educație, Nivel prescolar, Niveluri educationale

Descriere

PLANIFICAREA ACTIVITATILOR DIN GRADINITA - NIVELUL I SI NIVELUL II.
Copiii observă, întreabă, cercetează și, deoarece nu întotdeauna găsesc răspunsuri, încep să exploreze lumea înconjurătoare, manifestând un interes deosebit pentru tot ceea ce este nou, în prezent simțindu-se nevoia introducerii în învățământ, la toate nivelurile, a tehnicilor și mijloacelor moderne, care să sprijine cadrele didactice și copiii în învățare.
La nivel preșcolar, programa activităților instructiv-educative prefigurează două mari tendințe de schimbare, în acord cu prevederile programului educațional care pornește de la ideea necesității îmbunătățirii calității educației la vârstele timpurii, pentru a putea răspunde exigențelor copilului preșcolar de astăzi. Tendințele vizează crearea unui mediu educațional adecvat, în vederea stimulării continue a învățării spontane a copilului și pentru introducerea acestuia în ambianța culturală a spațiului căruia îi aparține.
De asemenea, noua programă a accentuat ideea de folosire a contextului ludic și a învățării active în stimularea rutei individuale a învățării, fapt pentru care a propus o abordare educațională diferită. Abordarea educațională propusă de programa preșcolară se bazează pe folosirea metodei proiectelor tematice de grup, selectate și elaborate cu ajutorul copilului și în care brainstormingul, lucrul în echipă și interacțiunea directă a copilului cu mediul sunt mijloacele de bază ale procesului de predare-învățare.
Tipurile fundamentale de învățare au evoluat de la simplul „a învăța să știi pentru tine” la „a învăța să trăiești împreună cu ceilalți”.
Așadar, activitatea de învățare se referă la sprijinirea copiilor să se cunoască pe sine, să ia decizii, să relaționeze cu ceilalți, să-și dezvolte creativitatea pentru a face față unor situații de viață diverse. Altfel spus, încurajarea, participarea, inițiativa, implicarea, creativitatea, parteneriatul sunt doar câteva caracteristici de care trebuie să se țină seama în conturarea personalității copiilor, iar activitatea cu copiii în grădiniță este modalitatea cea mai importantă în formarea acesteia.
Proiectarea activităților instructiv-educative trebuie să fie centrată pe obiective educaționale, cu rolul de a crea posibilitatea abordării flexibile a conținuturilor și respectării intereselor de cunoaștere ale copilului, ținându-se seama în special de particularitățile de vârstă ale acestuia.
în acest context, un rol primordial și deosebit îl are educatoarea, aceasta planificând și proiectând învățarea în așa fel încât copiii să accepte, să înțeleagă, să aibă emoții, opinii personale, sentimente, integrându-se ca și parteneri de învățare.
în realizarea acestei lucrări s-a ținut seama de faptul că ea nu trebuie să fie prelucrată foarte mult, deoarece creativitatea și concepția în structurarea și planificarea activităților trebuie să fie cât mai originală, iar procesul instructiv-educativ să fie adaptat în funcție de copiii din grupă și mai ales de interesul acestora.
în concluzie, parcurgând această lucrare, sperăm să fie un model, o orientare în alegerea și planificarea temelor de studiu.


Comandă online cartea "SUGESTII DE PLANIFICARE A ACTIVITATILOR IN GRADINITA 3-6 ani" la 26,40 lei isbn 9786066330350, tiparită la editura Diana în anul 2012 cu un număr de 208 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "SUGESTII DE PLANIFICARE A ACTIVITATILOR IN GRADINITA 3-6 ani" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.