Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 9786066330350
Editura: Diana
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 208 pagini
Categorii: Gradinita, Învățamânt - Educație, Nivel prescolar, Niveluri educationale
PLANIFICAREA ACTIVITATILOR DIN GRADINITA - NIVELUL I SI NIVELUL II.
Copiii observă, întreabă, cercetează și, deoarece nu întotdeauna găsesc răspunsuri, încep să exploreze lumea înconjurătoare, manifestând un interes deosebit pentru tot ceea ce este nou, în prezent simțindu-se nevoia introducerii în învățământ, la toate nivelurile, a tehnicilor și mijloacelor moderne, care să sprijine cadrele didactice și copiii în învățare.
La nivel preșcolar, programa activităților instructiv-educative prefigurează două mari tendințe de schimbare, în acord cu prevederile programului educațional care pornește de la ideea necesității îmbunătățirii calității educației la vârstele timpurii, pentru a putea răspunde exigențelor copilului preșcolar de astăzi. Tendințele vizează crearea unui mediu educațional adecvat, în vederea stimulării continue a învățării spontane a copilului și pentru introducerea acestuia în ambianța culturală a spațiului căruia îi aparține.
De asemenea, noua programă a accentuat ideea de folosire a contextului ludic și a învățării active în stimularea rutei individuale a învățării, fapt pentru care a propus o abordare educațională diferită. Abordarea educațională propusă de programa preșcolară se bazează pe folosirea metodei proiectelor tematice de grup, selectate și elaborate cu ajutorul copilului și în care brainstormingul, lucrul în echipă și interacțiunea directă a copilului cu mediul sunt mijloacele de bază ale procesului de predare-învățare.
Tipurile fundamentale de învățare au evoluat de la simplul „a învăța să știi pentru tine” la „a învăța să trăiești împreună cu ceilalți”.
Așadar, activitatea de învățare se referă la sprijinirea copiilor să se cunoască pe sine, să ia decizii, să relaționeze cu ceilalți, să-și dezvolte creativitatea pentru a face față unor situații de viață diverse. Altfel spus, încurajarea, participarea, inițiativa, implicarea, creativitatea, parteneriatul sunt doar câteva caracteristici de care trebuie să se țină seama în conturarea personalității copiilor, iar activitatea cu copiii în grădiniță este modalitatea cea mai importantă în formarea acesteia.
Proiectarea activităților instructiv-educative trebuie să fie centrată pe obiective educaționale, cu rolul de a crea posibilitatea abordării flexibile a conținuturilor și respectării intereselor de cunoaștere ale copilului, ținându-se seama în special de particularitățile de vârstă ale acestuia.
în acest context, un rol primordial și deosebit îl are educatoarea, aceasta planificând și proiectând învățarea în așa fel încât copiii să accepte, să înțeleagă, să aibă emoții, opinii personale, sentimente, integrându-se ca și parteneri de învățare.
în realizarea acestei lucrări s-a ținut seama de faptul că ea nu trebuie să fie prelucrată foarte mult, deoarece creativitatea și concepția în structurarea și planificarea activităților trebuie să fie cât mai originală, iar procesul instructiv-educativ să fie adaptat în funcție de copiii din grupă și mai ales de interesul acestora.
în concluzie, parcurgând această lucrare, sperăm să fie un model, o orientare în alegerea și planificarea temelor de studiu.
Comandă online cartea "SUGESTII DE PLANIFICARE A ACTIVITATILOR IN GRADINITA 3-6 ani" la 26,40 lei isbn 9786066330350, tiparită la editura Diana în anul 2012 cu un număr de 208 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "SUGESTII DE PLANIFICARE A ACTIVITATILOR IN GRADINITA 3-6 ani" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Plansa A3 DUO fata-verso La scoala / La biblioteca
Lizuka Educativ
5940000003029
An: 2025
Plansa A3 DUO fata-verso Meserii / Ceasul
Lizuka Educativ
5940000002985
An: 2025
Plansa A3 DUO fata-verso Lunile anului / Numerele de la 1 la 100
Lizuka Educativ
5940000003005
An: 2025
Plansa A3 DUO fata-verso Alfabetul / The Alphabet
Lizuka Educativ
5940000002992
An: 2025
Ce si cum vreau sa fiu? Pasul 1, 3-5 ani (Invat cu Dinorel ca sa cresc mare)
Diana
Silvia Craciun, Cornelia Doinea, Marioara Ardelean
9786068127255
32 pagini
An: 2010
Plansa A3 DUO fata-verso La scoala / La biblioteca
Lizuka Educativ
5940000003029
An: 2025
Plansa A3 DUO fata-verso Meserii / Ceasul
Lizuka Educativ
5940000002985
An: 2025
Plansa A3 DUO fata-verso Lunile anului / Numerele de la 1 la 100
Lizuka Educativ
5940000003005
An: 2025
Plansa A3 DUO fata-verso Alfabetul / The Alphabet
Lizuka Educativ
5940000002992
An: 2025
Invatam sa socotim. Adunarea si scaderea
Lizuka Educativ
9786306570218
An: 2024
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele VII-VIII
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
115 pagini
An: 2011
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele V-VI
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
124 pagini
An: 2011
Exercitii de aprofundare si recapitulative pentru Testarea Nationala la Romana, Matematica, Feografia Romaniei
Universitara
Constantin Florea, Catalina Serban, Florica Lupu, Constanta Olteanu
240 pagini
An: 2004
Limba si literatura romana - Ghid complet pentru Evaluarea Nationala 2018
Delfin
Claudia Topan
151 pagini
An: 2018
Plansa A3 DUO fata-verso La scoala / La biblioteca
Lizuka Educativ
5940000003029
An: 2025