
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,10 LEI
Autor(i): Ben VRAKKING
Editura: Sigma
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 192 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Lucrarea reprezintă o provocare cognitivă şi o căutare de repere viabile pentru învăţarea - formală şi non-formală din contemporaneitate. Autorii, doi experţi de la Universitatea Tehnologică din Delft, ne oferă un portret al tânărului din zilele noastre care este extrem de versat în mânuirea tehnologiei, fiind mai familiar cu ”ferestrele” calculatorului (Windows!) decât cu acelea ale propriei sale camere. Acest tânăr s-a obişnuit de mic să opereze cu fluxurile de informaţie discontinuă şi nu întâmpină nicio problemă să zapeze de la un canal la altul, filtrând cu atenţie datele relevante. De asemenea, nu are nicio reţinere să comunice pe mess cu mai mulţi prieteni simultan, să vorbească la telefon şi să butoneze la calculator concomitent. Copiii şi tinerii de azi reprezintă generaţia zappiens - ei folosesc cu dezinvoltură tehnologia pentru o varietate de scopuri şi prin intermediul acesteia îşi dezvoltă achiziţiile cognitive, prin imersiune, după modelul jocurilor pe calculator. Autorii reusesc să ne convingă că strategiile de învăţare descoperite de Homo Zappiens sunt valide şi valabile în epoca digitală, iar şcoala trebuie să se adapteze aspiraţiilor şi noului model cognitiv al actualităţii. Cum anume? Wim Veen si Ben Vrakking ne oferă câteva provocatoare soluţii de acomodare instituţională însoţite de o suită de exemple de bune practici de la şcoli ”noi” din Olanda. Desprinse parca din Second Life - dar cu atât mai adecvate pentru ”zappiens” - aceste practici de succes ne invită să reflectăm asupra unei perspective proaspete asupra conceptului deja anchilozat în limbă de lemn - centrarea pe elev. Cum reuşeşti să faci aşa ceva când, ca profesor, esti Homo Sapiens, iar elevul tău este eminamente Zappiens? Veen şi Vrakking ne oferă jaloane pentru această schimbare majoră de paradigmă. |
Detaliile cartii:
|
Comandă online HOMO ZAPPIENS. Joc si invatare in epoca digitala (cod 988) la 21,10 lei scrisă de Ben VRAKKING, tiparită la editura Sigma în anul 2011 cu un număr de 192 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul HOMO ZAPPIENS. Joc si invatare in epoca digitala (cod 988) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
HOMO ZAPPIENS. Joc si invatare in epoca digitala (cod 988) + CD
Sigma
Ben VRAKKING
9789736497131
192 pagini
An: 2011
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958
Cours de mathematiques superieures, Tome III, Premiere partie
MIR
V. Smirnov
328 pagini
An: 1970
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Matematici superioare, Manual pentru clasa a XI-a umanistica
Didactica si Pedagogica
D. V. Ionescu
264 pagini
An: 1963