Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 10,60 LEI
ISBN: 9789734621477
Autor(i): Claudia Fisher-Buttinger , Christine Vallaster
Coordonator(i): Sorin Psatta
Editura: Polirom
Colecția: COLLEGIUM -> Relatii publice si publicitate
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 272 pagini
Tip copertă: brosata
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Jurnale / Corespondenta, Carte nefolosită
Traducere de Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.
Comandă online Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci la 10,60 lei isbn 9789734621477 scrisă de Claudia Fisher-Buttinger , Christine Vallaster Sorin Psatta, tiparită la editura Polirom. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Tot înainte!
Curtea Veche
Simona Preda, Valeriu Antonovici
9786065889088
272 pagini
An: 2016
Comédia țiganilor
Curtea Veche
Paul Țanicui
9786064404442
160 pagini
An: 2019
Viața pe Facebook. Dau like, deci exist
Polirom
Cristina Hermeziu
9789734680702
312 pagini
An: 2020
Mass-media, religie, spațiu public
Polirom
Mihai Coman
9789734683147
248 pagini
An: 2020
Umbra din noi. Forţa vitală subversivă
Trei
Verena Kast
9786064009562
192 pagini
An: 2013
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003