
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 39,10 LEI
ISBN: 9789735033507
Autor(i): Mark Tungate
Editura: Humanitas
Colecția: Spatii publice
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 348 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
„Publicitatea este extrem de interesantă acum pentru că nimeni nu ştie cum va evolua. Multe dintre agenţiile descrise în aceste pagini pot fi încă privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicităţii nu va semăna cu trecutul ei. Experţii sunt ocupaţi cu căutarea consumatorilor, din ce în ce mai alunecoşi, şi cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt însoţite întotdeauna de un semn de întrebare. Cu siguranţă vor exista telefoane mobile, Internet şi o mulţime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta şi vor interacţiona acestea?" (Mark TUNGATE)
La momentul scrierii acestei cărţi, piaţa publicitară globală era estimată la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucători mai mici sau mai mari, cu o influenţă pe cât de neaşteptată, pe atât de neclară asupra vieţii noastre cotidiene.
Adland este tărâmul neexplorat al publicităţii, pe care Mark Tungate îl cartografiază dintr-o perspectivă inedită, globală. Peisajul este extrem de schimbător, personajele care-l locuiesc – extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns să numim astăzi industria publicitară se dovedeşte a fi o adevărată aventură. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtaţi pe urmele pionierilor epocii de aur a publicităţii din anii '50–'60 şi introduşi în birourile marilor directori de creaţie din zilele noastre.
O istorie care pune în ordine trecutul, fără a uita să spună povestea reclamelor care au intrat în legendă, şi care ne oferă o privire asupra agenţiei de publicitate a viitorului.
Comandă online Adland. Istoria universala a publicitatii la 39,10 lei isbn 9789735033507 scrisă de Mark Tungate, tiparită la editura Humanitas face parte din colecția Spatii publice. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Adland. Istoria universala a publicitatii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973