Disponibilitate: în stoc
Preț: 38,50 LEI
Coordonator(i): Valentina Pricopie
Editura: Tritonic
Colecția: Comunicare/Media
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 192 pagini
Limba: engleza
ISBN: 9786068320809
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Media, Comunicare, Comunicare, Carte nefolosită, Media
This volume contains the papers of the International Conference Social Europe and the Media: discourse, perceptions, mentalities, organized in November 2010 by the Social Europe Research Laboratory with the Institute of Sociology of the Romanian Academy in Bucharest. The book is intended for researchers and academics, concerned about the European idea in general, and to all those who are interested in the professional and discursive dimensions of the Romanian media in European context. It also invites to inductive reflection about what is Social Europe, and aims to open the debates on this central question that will certainly be the theme of our next meeting.
Comandă online Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities la 38,50 lei Valentina Pricopie, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Agentiile de presa din Romania
Tritonic
Carmen Ionescu
9789737331892
184 pagini
An: 2007
PR trend - societate si comunicare
Tritonic
Delia Balaban, Ioan Hosu
9789737333865
392 pagini
An: 2009
Ghid esential de promovare
Tritonic
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
9786069227534
400 pagini
An: 2009
Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009
Tritonic
Mirela Abrudan
9786068139173
216 pagini
An: 2010
Interviul. Recurs la memoria culturala
Tritonic
Gabriela Rusu Pasarin
9786068139050
368 pagini
An: 2010
Deontologia jurnalistică în era digitalizării - Vol. 8 (Set of:MediamorfozeVol. 8)
Tritonic
Catalin Negoita
9786067496949
281 pagini
An: 2023
A fost odată la radio : (1928-1938)
Universităţii din Bucureşti - Bucharest University Press
Monica Ghiţă Stoica, Monica Ghita-Stoica
9786061613823
188 pagini
An: 2023
Mesajul publicitar în presa interbelică : Franţa şi România,(1919-1939)
Tritonic
Iulia Macaria
9786067496741
494 pagini
An: 2023
Conjuncturi digitale : media, comunicare, educaţie
Tritonic
coord.: Romina Surugiu, Georgeta Stepanov, Romina Surugiu
9786067496536
450 pagini
An: 2023
Comportamentul ornamental, ca formă de comunicare : bijuteriile
Tritonic
Mihai Ioan Surdu
9786067496505
104 pagini
An: 2022
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Manual de productie radio
Sitech
Delia Duminica
128 pagini
An: 2013
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003
Presa - Politicile de Personal in Institutiile de Presa
Sitech
Delia Duminica, Georgiana Popescu
9786061135530
90 pagini
An: 2013
Dynamic Adaptive Hypermedia Systems For E-Learning
Sitech
Elvira Popescu
9786061160853
231 pagini
An: 2017
Deontologia jurnalistică în era digitalizării - Vol. 8 (Set of:MediamorfozeVol. 8)
Tritonic
Catalin Negoita
9786067496949
281 pagini
An: 2023
A fost odată la radio : (1928-1938)
Universităţii din Bucureşti - Bucharest University Press
Monica Ghiţă Stoica, Monica Ghita-Stoica
9786061613823
188 pagini
An: 2023
Mesajul publicitar în presa interbelică : Franţa şi România,(1919-1939)
Tritonic
Iulia Macaria
9786067496741
494 pagini
An: 2023
Arta de a vorbi în public
Polirom
Stephen E. Lucas
9789734694310
416 pagini
An: 2023
Strategii de construire a identităţii europene în discursul diplomatic românesc
Universităţii din Bucureşti - Bucharest University Press
Corina Popa
9786061614080
242 pagini
An: 2023