Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 20,70 LEI
ISBN: 978-606-583-340-1
Autor(i): Morarasu Laura Monica
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2013
Nr. pagini: 115 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Lucrarea prezintă tema ”Metode şi procedee de optimizare a lecţiei de matematică în învăţământul primar”.
Capitolul I – cuprinde argumentul pentru care a fost aleasa acesta tema, precum şi rolul matematicii în înţelegerea lumii în care trăim şi necesitatea studierii acestui obiect de învăţământ în ciclul primar.
Capitolul II – prezintă particularităţile psihologice ale şcolarului mic, câteva aspecte ale învăţării şcolare, tipuri de învăţare ce trebuie să stea în atenţia cadrelor didactice pentru a-şi adapta oportun comportamentele şi stilurile instructiv-imformative în relaţiile cognitive şi comunicaţionale cu elevii.
Capitolul III – este destinat metodelor de predare - învăţare, urmărind o clasificare a acestora, exemplificarea folosirii lor şi rolul fiecăreia în predarea –învăţarea matematicii.
în acest capitol am pus accent şi pe prezentarea, modele, active care fac lecţiile mai interesante, ajuta elevii sa realizeze judecaţi de substanţă şi fundamentate, sprijină elevii în înţelegerea conţinuturilor pe care să fie capabili să le aplice în viaţa reala.
Capitolul IV – am iniţiat un demers investigativ concret despre rolul metodelor de predare-învățare-evaluare în cadrul orelor de matematica. Astfel, alături de concluzii sunt prezentate aspecte ale obţinerii randamentului şcolar prin probe de evaluare, analiza rezultatelor şi preluarea lor.
Comandă online cartea "Metode si procedee de optimizare a lectiei de matematica in invatamantul primar" la 20,70 lei isbn 978-606-583-340-1 scrisă de Morarasu Laura Monica, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2013. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Metode si procedee de optimizare a lectiei de matematica in invatamantul primar" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Aspecte de pedagogie si metodica aplicabile in domeniul ordine si siguranta publica
Sitech
Catalin Enuta
154 pagini
An: 2018
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Aspecte de pedagogie si metodica aplicabile in domeniul ordine si siguranta publica
Sitech
Catalin Enuta
154 pagini
An: 2018
Exercitii si probleme de matematica pentru elevii claselor I-IV
Cardinal
Ileana Nanu, Dorina Dracea, Constantin Basarab
125 pagini
An: 1992
Geometrie, Clasa a IX-a (Branzei...)
Paralela 45
Dan Branzei, Sebastian Anita, Marin Chirciu
301 pagini
An: 1998
Chimie organica - Metode neconventionale (Bratulescu)
Sitech
George Bratulescu
290 pagini
An: 2008
Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie, editia a IV-a (1987)
Academiei Republicii Socialiste Romania
224 pagini
An: 1987
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002