
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 19,00 LEI
Titlu original: The ABC’s of Networking
ISBN: 9786065884137
Editura: Curtea Veche
Colecția: Carti-Cheie
Anul apariției: 2013
Nr. pagini: 112 pagini
Categorii: Afaceri, Economie, Marketing / Publicitate
Construirea unei reţele de contacte de afaceri poate fi la fel de simplă ca învăţarea alfabetului.
Lucrurile mici pe care le faci contează foarte mult atunci când vine vorba de networking. Atitudinea, Brandul şi Creativitatea reprezintă doar începutul. Fie că eşti expert sau novice în networking, lucrarea de faţă te va determina să analizezi felul în care interacţionezi cu clienţii actuali şi potenţiali şi cu alte persoane aparţinând comunităţii tale de afaceri.
Din această carte vei învăţa că dezvoltarea unei reţele necesită concentrare şi hotărâre, creativitatea contează foarte mult şi consecvenţa este extrem de importantă, fiind cea care determină stabilirea de viitoare contracte.
Networking de la A la Z este făcută pentru a fi citită rapid, într-o cafenea sau în timpul unei călătorii cu avionul. Impărtăşeşte-o cu colegii de serviciu şi cu asociaţii cu care lucrezi pentru a-i inspira şi pe alţii să-şi dezvolte relaţiile de afaceri. Ce mai aştepţi?
Thom Singer are o experienţă de peste 20 de ani în vânzări şi marketing, în care a lucrat cu firme ca RR Donnelley, Brobeck Phleger & Harrison LLP, Andrews Kurth LLP, Marsh, Inc. şi Wells Fargo Bank. Este expert în branding, poziţionare şi networking, şi a pregătit sute de specialişti în arta dezvoltării relaţiilor profesionale care determină succesul în afaceri.
Singer este autorul a opt cărţi şi a numeroase articole apărute în publicaţii specializate în marketing şi afaceri, printre care şi The Austin Business Journal, The Legal Marketing Portal şi Originate! Magazine. Orator şi prezentator recunoscut, a fost unul dintre semifinalişti în cadrul 2002 Toastmasters International World Championship of Public Speaking, aflându-se printre primii 18 din 20 000 de participanţi.
„Thom Singer este un orator motivaţional talentat, care ajută oamenii să relaţioneze la nivel personal în lumea actuală extrem de agitată. Thom a susţinut o prezentare la Ungerboeck Software’s Annual Global Conference şi ne-a împărtăşit nişte idei foarte interesante despre networking şi branding personal. Filosofia, abordarea şi maniera de prezentare ale lui Thom au fost extrem de apreciate de toţi participanţii.“
Doug Archibald
COO (Ungerboeck Software)
Doar utilizatorii înregistrați pot scrie recenzii. Autentificați-vă sau înregistrați-vă
Comandă online Networking de la A la Z la 19,00 lei The ABC’s of Networking isbn 9786065884137, tiparită la editura Curtea Veche face parte din colecția Carti-Cheie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Networking de la A la Z nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Incepe cu ce nu-ti place
Curtea Veche
Brian Tracy
9786065887657
116 pagini
An: 2015
Eu ti-am luat cascavalul! Nu fi soarece in labirintul altuia!
Curtea Veche
Deepak Malhotra
9786065883116
95 pagini
An: 2012
Forta entuziasmului
Curtea Veche
Norman Vincent Peale
9786065885042
280 pagini
An: 2013
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003