
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,00 LEI
ISBN: 978-606-18-0170-1
Autor(i): Mihaela Funaru
Editura: CH Beck
Colecția: Oeconomica
Anul apariției: 2013
Nr. pagini: 168 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Teorie economica generala
Această carte reprezintă, mai degrabă, un ghid de marketing, cu importanţă atât teoretică, cât şi practică. Ea urmăreşte toate elementele esenţiale pe care un începător în domeniul studiului marketingului trebuie să le cunoască, pentru ca apoi să le poată aplica foarte uşor în domeniul său de interes.
Lucrarea se adresează în principal studenţilor, dar şi oamenilor de afaceri şi managerilor - tuturor celor interesaţi în dezvoltarea unei afaceri de succes, având la bază un suport ştiinţific.
Comandă online Bazele marketingului la 21,00 lei isbn 978-606-18-0170-1 scrisă de Mihaela Funaru, tiparită la editura CH Beck face parte din colecția Oeconomica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Bazele marketingului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Tehnica operatiunilor de turism intern si international
CH Beck
Gabriela Stanciulescu, Olimpia State
9786061801602
440 pagini
An: 2013
Particularitati ale contabilitatii entitatilor
CH Beck
Sorin-Constantin Deaconu
9786061800551
214 pagini
An: 2012
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Metode economico-matematice aplicate in organizarea, planificarea intreprinderilor agricole, I
Reprografia Universitatii din Craiova
Petre Stavre, Anghel Nicolae
282 pagini
An: 1975
Economie de Piata Contemporana - Elemente de baza ale stiintei economice
Genicod
Daniel Toba, Elena Toba, Gheorghe Mecu
120 pagini
An: 2001
Cunostinte economice fundamentale - pentru examenul de licenta
Universitaria Craiova
414 pagini
An: 2001
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973