Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,00 LEI
ISBN: 978-606-18-0170-1
Autor(i): Mihaela Funaru
Editura: CH Beck
Colecția: Oeconomica
Anul apariției: 2013
Nr. pagini: 168 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Teorie economica generala
Această carte reprezintă, mai degrabă, un ghid de marketing, cu importanţă atât teoretică, cât şi practică. Ea urmăreşte toate elementele esenţiale pe care un începător în domeniul studiului marketingului trebuie să le cunoască, pentru ca apoi să le poată aplica foarte uşor în domeniul său de interes.
Lucrarea se adresează în principal studenţilor, dar şi oamenilor de afaceri şi managerilor - tuturor celor interesaţi în dezvoltarea unei afaceri de succes, având la bază un suport ştiinţific.
Comandă online cartea "Bazele marketingului" la 21,00 lei isbn 978-606-18-0170-1 scrisă de Mihaela Funaru, tiparită la editura CH Beck face parte din colecția Oeconomica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Bazele marketingului" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Tehnica operatiunilor de turism intern si international
CH Beck
Gabriela Stanciulescu, Olimpia State
9786061801602
440 pagini
An: 2013
Particularitati ale contabilitatii entitatilor
CH Beck
Sorin-Constantin Deaconu
9786061800551
214 pagini
An: 2012
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Metode economico-matematice aplicate in organizarea, planificarea intreprinderilor agricole, I
Reprografia Universitatii din Craiova
Petre Stavre, Anghel Nicolae
282 pagini
An: 1975
Economie de Piata Contemporana - Elemente de baza ale stiintei economice
Genicod
Daniel Toba, Elena Toba, Gheorghe Mecu
120 pagini
An: 2001
Cunostinte economice fundamentale - pentru examenul de licenta
Universitaria Craiova
414 pagini
An: 2001
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013