Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 14,80 LEI
Autor(i): Richard Poe
Editura: Amaltea
Anul apariției: 2003
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Traim vremuri interesante - milioane de oameni din intreaga lume viseaza sa-si porneasca propria afacere. Poe prezice cum acest nou val, impulsionat de tehnologia informatiei va atinge o multime din acestia, care n-au luat niciodata in considerare network marketing-ul. Mai mult, el arata cum Internetul, cuplat cu farmecul aparte al contactelor personale, va revolutiona vanzarile directe, pe masura exploziei cererii de noi produse si servicii.
Richard Poe s-a angajat ca reporter la The New York Post dupa terminarea studiilor, la numai 20 de ani. A inceput sa scrie despre lumea afacerilor si a micilor intreprinzatori in revista Venture, apoi ca redactor sef la Success, calitate in care a efectuat mai multe calatorii in fosta Uniune Sovietica, pentru a descrie transformarile care aveau loc dupa prabusirea comunismului.
Poe a renuntat la gazetarie in 1992, pentru a se dedica in intregime cartilor, publicand 8 titluri pana in prezent.
De acelasi autor:
- AL TREILEA VAL: Noua era in network marketing
- AL TREILEA VAL: Cum sa-ti construiesti linia descendenta
- FACTORUL EINSTEIN: O metoda dovedita de crestere a inteligentei
Comandă online cartea "AL 4-LEA VAL - Network marketing-ul in era internetului" la 14,80 lei scrisă de Richard Poe, tiparită la editura Amaltea în anul 2003 categorie Marketing / Publicitate, Economie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "AL 4-LEA VAL - Network marketing-ul in era internetului" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
George Soros. Puterea din umbra
Contra Mundum
Richard Poe, David Horowitz
9786069439135
239 pagini
An: 2017
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013