Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 18,00 LEI
Autor(i): Alina Ghita
Editura: CH Beck
Colecția: Management - Marketing
Anul apariției: 1999
Nr. pagini: 132 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Din cuprins
Studiile de marketing: concept, orientare, cuprins, finalitate
Ciclul de viata al produsului
Elemente de interfata a strategiei de marketing cu ciclul de viata al produsului
Comandă online cartea "Ciclul vietii produselor. Optiuni strategice" la 18,00 lei scrisă de Alina Ghita, tiparită la editura CH Beck face parte din colecția Management - Marketing în anul 1999. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Ciclul vietii produselor. Optiuni strategice" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013