Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  18,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Management - Marketing

Anul apariției: 1999

Nr. pagini: 132 pagini

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Din cuprins

Studiile de marketing: concept, orientare, cuprins, finalitate

Ciclul de viata al produsului

Elemente de interfata a strategiei de marketing cu ciclul de viata al produsului


Comandă online cartea "Ciclul vietii produselor. Optiuni strategice" la 18,00 lei scrisă de Alina Ghita, tiparită la editura CH Beck face parte din colecția Management - Marketing în anul 1999. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Ciclul vietii produselor. Optiuni strategice" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.