Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 10,00 LEI
ISBN: 973-683-462-x
Autor(i): Elena Niculescu
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Stiinte economice
Anul apariției: 2000
Nr. pagini: 344 pagini
Categorii: Diverse
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de marketing.
Cuprins
Continutul si rolul social-economic al marketingului
Comandă online cartea "Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii" la 10,00 lei isbn 973-683-462-x scrisă de Elena Niculescu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiinte economice. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Enigma creatiei in timp, boala si moartea poetului roman Mihai Eminescu
Parvanescu
Ion D. Parvanescu
285 pagini
An: 2010
Les Grand Plats cher (Jeanne-Sars-Terre)
E. Dentu
Jeanne-Sans-Terre
166 pagini
Aniversarea Radu Priscu '60
Bucuresti
Institutul de constructii Bucuresti
189 pagini
An: 1981
Nostradamus - profet al lumii moderne, Volumul I
Albatros
Vlaicu Ionescu
284 pagini
An: 1999
Clubul Bilderberg. Stapanii lumii
Litera
Cristina Martin
230 pagini
An: 2007