Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 9,40 LEI
ISBN: 973-683-565-0
Autor(i): Genevieve Meyer
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Stiintele educatiei
Anul apariției: 2000
Nr. pagini: 192 pagini
Categorii: Învățamânt - Educație
Traducere de Diana Samarineanu Adresata profesorilor si viitorilor profesori, aceasta carte demonstreaza ca, in pofida divergentelor teoretice si a complexitatii in sine a activitatii de evaluare, se poate construi o practica evaluativa coerenta, iar mult dorita perfectiune a oricarei evaluari provine din adecvarea ei la obiectivele urmarite.
Cuprins
Contrariul unui roman Un cuvint nou, practici vechi Aparitia conceptului de evaluare formativa Diferite tipuri de evaluare O prima clarificare Practicarea evaluarii normative in clasa Evaluarea normativa a competentelor. De ce? Cum? Pentru cine? Cind? Practicarea evaluarii formative in clasa Evaluarea formativa a competentelor. Cum? Cind? Pentru cine?
Comandă online cartea "De ce si cum evaluam" la 9,40 lei isbn 973-683-565-0 scrisă de Genevieve Meyer, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiintele educatiei. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "De ce si cum evaluam" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Pregatirea psihopedagogica. Manual pentru definitivat si gradul didactic II
Polirom
Dan Potolea
9789734611591
544 pagini
An: 2008
Din gramatica istorica a limbii romane
Reprografia Universitatii din Craiova
Radu Popescu
300 pagini
An: 1978
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele VII-VIII
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
115 pagini
An: 2011
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele V-VI
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
124 pagini
An: 2011
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015