
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 973-681-533-1
Autor(i): Stefan Prutianu , Corneliu Munteanu , Cezar Caluschi
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Afaceri
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 448 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea clientilor si fidelizarea acestora cresc. In lupta intra arme noi, creatii ale tehnologiei, imbinate cu noul spirit marketing. Pentru administrarea acestor schimbari este nevoie de oameni noi, pregatiti: Oameni de Marketing. Altfel spus, caruta a luat-o inaintea cailor. Sint afaceri, dar nu sint specialisti adevarati de marketing. Cei care inteleg aceasta realitate vor citi ?Inteligenta marketing plus.?" (Cezar Caluschi)
Cuprins
Spirit marketing ? Inteligenta marketing ? Bucataria marketingului: notiuni, concepte, istoric si orizonturi ? Cum alegi si cum lucrezi cu o agentie de publicitate ? Mixul de marketing ? Mixul de marketing ? Politica de produs ? Politica de pret ? Politica de distributie ? Politica de promovare ? Planificarea de marketing ? Cercetarea de marketing ? Introducere i® cercetarea de marketing ? Sistemul informational de marketing ? Evaluarea mediului de marketing si a conjuncturii de piata ? Piata: Identificare. Evaluare. Segmentare ? Comportamentul consumatorului ? Comportamentul cumparatorului organizational ? Sondajul de piata ? Chestionarul de ancheta ? Experimentul de marketing ? Teste simple de marketing
Comandă online Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a) la 26,40 lei isbn 973-681-533-1 scrisă de Stefan Prutianu , Corneliu Munteanu , Cezar Caluschi, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Afaceri. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973
Pagini de cultura economica romaneasca
Universitaria Craiova
Vasile Parvu
260 pagini
An: 2010
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003