Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  27,94 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 5948495001001

Editura:

Nr. pagini: 180 pagini

Tip copertă: brosata

Categorii: Carte Școlară, Carte nefolosită, Pedagogie / Metodica / Management scolar

Descriere

Volumul 11 din colecţia Concepte Pedagogice Funda­mentale, are în vedere evaluarea activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ. Problematica sa, este dezvoltată pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogică; 2) Evaluarea pedagogică a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ; 3) Me­todologia acţiunii de evaluare a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ.

Capitolul 1 – Conceptul de evaluare pedagogică – este construit în raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluării pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidenţierea tipurilor de evaluare pedagogică în raport de sfera de referinţă, delimitată la nivel general; c) analiza evaluării pedagogice la nivel de obiect de studiu.

Capitolul 2 – Evaluarea pedagogică a activităţii de instru­ire în contextul procesului de învăţământ – este construit în raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) funcţiile generale ale evaluării; b) structura de bază a evaluării; c) conţinuturile evaluării; d) formele evaluării – ca acţiune subordonată obiectivelor activităţii de instruire în cadrul procesului de învăţământ.

Capitolul 3 – Metodologia acţiunii de evaluare a instruirii – este construit în raport de cinci obiective specifice, angajate în: a) de­finirea metodologiei acţiunii de evaluare a instruirii procesului de învățământ, în sens larg (teorie aplicată) şi restrâns (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici şi mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea şi analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea şi analiza meto­delor de evaluare; d) definirea şi analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea şi analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare.

Partea finală – Aplicații – oferă exemple semnificative din domeniul învăţământului primar, rezultate în urma analizei me­todologiei de evaluare, în contextul unor evoluţii şi experimente înregistrate în didacticele particular.


Comandă online Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11 la 27,94 lei isbn 5948495001001, tiparită la editura Didactica Publishing House cu un număr de 180 pagini brosata. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11 nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.