
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 52,36 LEI
ISBN: 9789734685325
Autor(i): Delia Cristina Balaban
Editura: Polirom
Colecția: COLLEGIUM -> Relatii publice si publicitate
Anul apariției: 2021
Nr. pagini: 216 pagini
Tip copertă: brosata
Categorii: Marketing / Publicitate / Vanzari, Economie, Carte nefolosită, Jurnale / Corespondenta
„Publicitatea online, cu precădere publicitatea prin social media, reprezintă o parte semnificativă a comunicării persuasive contemporane. Prin intermediul publicității programatice s-a atins un grad de eficiență nemaiîntîlnit pînă în prezent. Cu ajutorul tehnologiei, targetarea publicului-țintă se realizează cu precizie în comunicarea online și în plus datele privind audiența sînt obținute în timp real. Instrumentele publicitare au cunoscut un nivel ridicat de diversificare, iar mesajele sînt personalizate. Se vorbește din ce în ce mai des despre tailored ads și microtargeting. Publicitatea tradițională rămîne încă relevantă pentru anumite tipuri de produse și servicii promovate și pentru anumite segmente de public‑țintă, dovadă fiind prețurile în creștere pentru difuzarea clipurilor publicitare în cadrul unor evenimente precum celebrul Super Bowl. În acest context, o a treia ediție a prezentului volum este mai mult decît necesară. Principiile de bază rămîn aceleași; este important să vorbim despre mixul de marketing pentru a înțelege de unde pornește demersul publicitar; noțiunile de imagine, de poziționare și de strategie publicitară au rămas la fel de relevante. Instrumentele BTL clasice, precum sponsorizarea, promovarea vînzărilor, plasarea de produs și marketingul direct, sînt în continuare utilizate cu succes, cu atît mai mult cu cît tehnologia permite o altă calitate a implementării ideilor creative. Publicitatea digitală și influencer marketingul au un loc aparte în acest volum. Capitolul despre efectele publicității a fost completat, făcînd trimitere la studii care testează efectele formelor de publicitate menționate mai sus. Volumul se adresează tuturor celor interesați de publicitate din punct de vedere profesional și nu numai. Studenții, cadrele didactice universitare care predau cursuri de comunicare publicitară, profesioniștii din industrie sînt principalii adresanți ai cărții.” (Delia Cristina Balaban)
Comandă online Publicitatea De la planificarea strategică la implementarea media (ediția a III-a revăzută și adăugită) la 52,36 lei isbn 9789734685325 scrisă de Delia Cristina Balaban, tiparită la editura Polirom face parte din colecția COLLEGIUM -> Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Publicitatea De la planificarea strategică la implementarea media (ediția a III-a revăzută și adăugită) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Presentation Zen. Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor (editia a doua)
Editura Publica
Mihaela Sofonea, Garr Reynolds, Raluca Chifu
9786067223835
312 pagini
An: 2020
Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor
Editura Brandbuilders
Thomas T. Nagle
9789731740096
464 pagini
An: 2008
Cel mai vestit vânzător din lume
Curtea Veche
Og Mandino
9786065887008
208 pagini
An: 2019
Curs de vânzări
Curtea Veche
Zig Ziglar
9786064401779
104 pagini
An: 2019
Cum sa vinzi orice oricui
BusinessTech
Joe Girard
9789738495777
270 pagini
An: 2013
Company of One. De ce vor revolutiona piata afacerile mici
Publica
Paul Jarvis, Raluca Chifu
9786067224276
296 pagini
An: 2021
Profit din excelenta. Intampinarea curentului tech cu munca uimitoare si slujbe durabile
Publica
Tom Peters, Emilia Vasiliu
9786067224245
544 pagini
An: 2021
China ca supraputere
Niculescu
Andrei Marga
9786063805721
400 pagini
An: 2021
Armata, spionaj si economie in Romania (1945-1991)
Trei
Petre Opris
9786064008060
400 pagini
An: 2021
Sa Fie Lumina! Treizeci de ani de antreprenoriat in Romania
Integral
Ana-Maria Ionescu
9786069926307
136 pagini
An: 2021
Tot înainte!
Curtea Veche
Simona Preda, Valeriu Antonovici
9786065889088
272 pagini
An: 2016
Comédia țiganilor
Curtea Veche
Paul Țanicui
9786064404442
160 pagini
An: 2019
Viața pe Facebook. Dau like, deci exist
Polirom
Cristina Hermeziu
9789734680702
312 pagini
An: 2020
Mass-media, religie, spațiu public
Polirom
Mihai Coman
9789734683147
248 pagini
An: 2020
Umbra din noi. Forţa vitală subversivă
Trei
Verena Kast
9786064009562
192 pagini
An: 2013