
Autor(i): Tudor Nistorescu , Gheorghe Meghisan
Editura: Sitech
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 330 pagini
Stare: de anticariat (excelenta)
Categorii: Economie, Marketing / Publicitate
Comandă online Marketing. Teorie si practica la 35,00 lei scrisă de Tudor Nistorescu , Gheorghe Meghisan, tiparită la editura Sitech în anul 2008 cu un număr de 330 pagini. Livrare din stoc cu plata ramburs sau online cu cardul.
Proiectarea organizarii in constructia de masini - Indrumator de Proiectare continand teme si lucrari practice
Reprografia Universitatii din Craiova
Tudor Nistorescu, Constantin Rosca, Gheorghe Dragomir
177 pagini
An: 1983
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini