
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,00 LEI
ISBN: 9738291313
Autor(i): Doris Louise Haineault , Jean-Yves Roy
Editura: Trei
Colecția: Repere in publicitate
Nr. pagini: 2002 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Indemanarea publicitarilor, la fel ca arta ideologilor, consta deci, in esenta, in a ne face sa ne uitam pozitia de subiect, pentru a ne ralia la trasaturile comune ale unei apartenente definite. Magia publicitarilor consta in a-l face pe fiecare, din unic cum este, sa devina pentru cateva secunde fiinta publica. Intr-o astfel de pozitie, este evident ca unele dintre banalitatile noastre trebuie tagaduite, la fel cum se sterg micimea sau fragilitatea. Timp de treizeci sau saizeci de secunde, iata-ne eroi, celebri sau celebrati, capabili sa rezolvam in chip magic conflicte care ne chinuiau un moment mai devreme.[...]Este fascinant; in schimb, suntem repede atrasi de scurtele momente de publicitate care ne sunt acordate. Le iubim pentru ca transforma cotidianul in ispravi maiestuoase. Le adulam pentru ca, prin intermediul lor, copilul-magician triumfa asupra imposibilului.Experienta psihanalitica este, intr-adevar, un loc al intimitatii, o vorbire care se urzeste si se tese la antipozii publicitatii. Desigur, copilul magic conduce aceasta vorbire, dar el trebuie, de asemenea, sa-i cuprinda adevarata masura. In publicitate, dimpotriva, triumfa in secret: refugiindu-se sub haosul verbului; departe de a se denunta, consumand cu veselie. De la divan la ecran, divergenta parea uneori de nerezolvat. Totusi, o stie fiecare, copilul cuminte si constient de banalitatea lui coexista in cotidian cu copilul magic si triumfator. Cei doi isi disputa prim planul reprezentarii umane. ªi unul, si celalalt aspira, pe rand, la adevar.
Comandă online Publicitate si psihanaliza la 21,00 lei isbn 9738291313 scrisă de Doris Louise Haineault , Jean-Yves Roy, tiparită la editura Trei face parte din colecția Repere in publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Publicitate si psihanaliza nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003