Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 17,90 LEI
ISBN: 9738291712
Autor(i): Francois Brune
Editura: Trei
Colecția: Repere in publicitate
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"Fascinatia pe care o exercita reclamele nu are egal. Pe de o parte, publicitatea ne invita intr-o lume a abundentei, in care obiectele se grabesc sa se conformeze vointei noastre. Ne promit, fiecare in parte si toate la un loc, fericirea. Dar e o fericire la norma, primita si consumata. Nu investim nimic esential din noi insine pentru aceasta fericire. Ce se intampla, in aceste conditii, cu semenii nostri? Fie ne vom ciocni cu ei, fie ii vom ocoli, rivali in competitia euforica a placerilor de tot felul. In universul utopic al abundentei propus de publicitate, fiecare individ e un stapan - copil cu puteri discretionare.
Comandă online cartea "Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate" la 17,90 lei isbn 9738291712 scrisă de Francois Brune, tiparită la editura Trei face parte din colecția Repere in publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013