Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 67,10 LEI
ISBN: 973711020x
Autor(i): Wally Olins
Editura: Comunicare.ro
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 100 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Creatorul identitatii unor marci de prima marime, precum Orange, Volkswagen sau British Telecom, Wally Olins este o figura legendara a designului britanic si a comunicarii de marketing. Activitatea sa a fost incununata cu numeroase premii si distinctii. In 1999 a primit titlul de Comandor al Imperiului Britanic. Tine cursuri si seminarii la numeroase facultati de management din Europa, printre care si prestigioasa Said Business School de la Oxford University. Wally Olins a conferentiat anul trecut la Bucuresti, iar acum este prezent in librariile din Romania cu una dintre cele mai de succes lucrari de introducere in domeniul identitatii corporatiste.
"Imaginea înseamna totul pentru Wally Olins, acest maestru al metamorfozelor care a transformat British Telecom în BT si Guinness în Diageo... La virsta de 70 de ani, Olins este un adevarat guru în lumea atit de dinamica a branding-ului, în care nimic nu poate fi lasat la voia întimplarii. A creat sau redefinit identitati celebre, de la grupul de telefonie mobila Orange la Marea Britanie însasi, iar abilitatile sale au convins Omnicom, gigantul american al publicitatii, sa cumpere agentia Wolff Olins cu suma de 30 de milioane de lire sterline."
Daily Telegraph, 30 iunie 2001
Noul ghid de identitate este o introducere sintetica în domeniul fascinant al crearii si înnoirii brandurilor. Manualul elaborat de Wally Olins demonstreaza ca managementul eficient al identitatii unei organizatii poate crea si sustine schimbarea comportamentelor atit în interiorul acesteia, cit si în rindul publicurilor externe (investitori, parteneri, clienti sau consumatori). Pentru toti cei implicati în crearea, schimbarea sau sustinerea unei identitati sau a unui brand - fie ca lucreaza în publicitate, relatii publice, marketing, management sau design -, aceasta carte constituie o referinta necesara.
Identitatea si corporatia :: Agentiile de identitate :: Identitatea si managementul schimbarii :: Ce este identitatea? :: Viziunea::ideea centrala :: Simbolul :: Brandingul corporatist :: Programul de viziune :: Publicuri-tinta :: Structuri de identitate :: Globalizarea :: Fuziuni, preluari, aliante si privatizari :: O resursa corporatista :: Initierea si administrarea programului :: Investigatie, analiza si recomandari strategice :: Dezvoltarea identitatii :: Schimbarea comportamentala :: Numele si stilul vizual :: Lansarea si introducerea - comunicarea viziunii :: Administrarea implementarii :: Sisteme formale de management a identitatii :: Managementul informal :: Control, cost si timing :: Cercetarea numelui si stilului vizual :: Impactul cercetarii - studii de urmarire :: Riscurile
Comandă online cartea "Noul ghid de identitate Wolff Olins - Cum se creeaza si se sustine schimbarea prin managementul identitatii" la 67,10 lei isbn 973711020x scrisă de Wally Olins, tiparită la editura Comunicare.ro în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Noul ghid de identitate Wolff Olins - Cum se creeaza si se sustine schimbarea prin managementul identitatii" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Anuarul Statistic al Republicii Socialiste Romania 1980
Directia Centrala de Statistica
Directia Centrala de Statistica
691 pagini
An: 1980
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002