Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 27,50 LEI
Autor(i): Daniel Mara
Editura: Didactica si Pedagogica
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 230 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Lucrarea urmareste sintetizarea celor mai noi teorii referitoare la dizabilitatile cognitive, la problematica atat de complexa a diagnosticului diferential si la importanta psihodiagnosticului dinamic, formativ. In partea experimentala autorul demonstreaza posibilitatile reale de activizare a potentialului de invatare, mai ales la elevii cu intelect liminar, cu pseudodeficienta mintala si la cei cu deficienta mintala usoara, pe baza predarii-invatarii diferentiate si individualizate, a programelor educative personalizate. Aceste teme sunt dezbatute pe parcursul a opt capitole: I. Teorii actuale privind deficienta mintala II. Valente educationale ale psihodiagnosticului formativ III. Teorii moderne ale invatarii IV. Strategii de activizare a potentialului de invatare la deficientii mintali V. Conceptia integrationista-incluziva VI. Cadrul general al cercetarii caracteristicilor cognitiv-intelectuale ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale integrati in scoala de masa compaarativ cu cele ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale din scoala speciala VII. Descrierea si comentarea rezultatelor investigatiei VIII. Programul strategic de educatie integrata-incluziva in judetul Sibiu.
Comandă online cartea "Strategii didactice in educatia incluziva" la 27,50 lei scrisă de Daniel Mara, tiparită la editura Didactica si Pedagogica în anul 2009 cu un număr de 230 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Strategii didactice in educatia incluziva" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015
Metodica predarii limbii si literaturii romane in scoala primara, gimnaziu si liceu
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
174 pagini
An: 2005
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015
Metodica predarii limbii si literaturii romane in scoala primara, gimnaziu si liceu
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
174 pagini
An: 2005
Didactica Nova, Nr. 7-8/2007 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
196 pagini
An: 2007
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Din gramatica istorica a limbii romane
Reprografia Universitatii din Craiova
Radu Popescu
300 pagini
An: 1978
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele VII-VIII
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
115 pagini
An: 2011
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele V-VI
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
124 pagini
An: 2011
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015