
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 27,50 LEI
Autor(i): Daniel Mara
Editura: Didactica si Pedagogica
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 230 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Lucrarea urmareste sintetizarea celor mai noi teorii referitoare la dizabilitatile cognitive, la problematica atat de complexa a diagnosticului diferential si la importanta psihodiagnosticului dinamic, formativ. In partea experimentala autorul demonstreaza posibilitatile reale de activizare a potentialului de invatare, mai ales la elevii cu intelect liminar, cu pseudodeficienta mintala si la cei cu deficienta mintala usoara, pe baza predarii-invatarii diferentiate si individualizate, a programelor educative personalizate. Aceste teme sunt dezbatute pe parcursul a opt capitole: I. Teorii actuale privind deficienta mintala II. Valente educationale ale psihodiagnosticului formativ III. Teorii moderne ale invatarii IV. Strategii de activizare a potentialului de invatare la deficientii mintali V. Conceptia integrationista-incluziva VI. Cadrul general al cercetarii caracteristicilor cognitiv-intelectuale ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale integrati in scoala de masa compaarativ cu cele ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale din scoala speciala VII. Descrierea si comentarea rezultatelor investigatiei VIII. Programul strategic de educatie integrata-incluziva in judetul Sibiu.
Comandă online Strategii didactice in educatia incluziva la 27,50 lei scrisă de Daniel Mara, tiparită la editura Didactica si Pedagogica în anul 2009 cu un număr de 230 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategii didactice in educatia incluziva nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Analiza neliniara si aplicatii in mecanica
Academiei Republicii Socialiste Romania
278 pagini
An: 1977
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Metoda omogenizarii. Aplicatii la teoria materialelor compozite
Academiei Republicii Socialiste Romania
Horia I. Ene
168 pagini
An: 1987
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958