
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 60,00 LEI
ISBN: 973-86481-5-7
Autor(i): Jon Steel
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 256 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising."
JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY.
Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului "account planningul¢ fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate.
Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` c` se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate. Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.
Comandă online Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului la 60,00 lei isbn 973-86481-5-7 scrisă de Jon Steel, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Tehnici comerciale
Sitech
Ion Criveanu
226 pagini
An: 2005
Contabilitatea tranzactiilor internationale
Sitech
Radu Nicolae Bălună
182 pagini
An: 2013
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003