
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 29,00 LEI
Autor(i): Al Ries & Jack Trout
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 280 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Pozitionarea este primul concept care abordeaza problema comunicarii intr-o societate care comunica excesiv. Popularizat de mai bine de trei decenii, conceptul autorilor Al Ries si Jack Trout a facut cariera in lumea businessului inca de la publicarea in revista Advertising Age a primelor articole pe aceasta tema. Pozitionarea propune o metoda revolutionara in incercarea de a-ti crea o "pozitie" in mintea unui potential client.
Nu exista nici un demers in marketing care sa poata demara fara pozitionare. Aflata in stransa legatura cu cei patru 4 - Produs, Pret, Plasament si Promovare - si influentandu-I pe rand, Pozitionarea este "un puternic instrument care creeaza si mentine diferente reale la nivelul pietei de desfacere". (Philip Kotler) Tocmai de aceea Volvo a devenit dintr-un brand suedez obisnuit un mare brand international, Haagen Dazs cea mai scumpa inghetata din lume, L'eggs - cel mai vandut brand de ciorapi de dama din America iar Little Caesars lantul de pizerii cu cea mai rapida crestere.
Pozitionarea este un concept care a schimbat natura advertisingului. "Un concept atat de simplu - spun autorii lui - incat oamenii au dificultati in a intelege natura eficacitatii sale." Un concept aplicabil nu doar produselor, serviciilor sau corporatiilor ci si bisericii, politicienilor si chiar tie ca persoana.
Pozitionarea nu este ceea ce faci cu un produs ci ceea ce creezi in mintea beneficiarului produsului respectiv. Nu vei reusi sa pozitionezi un produs doar cheltuind imense bugete de marketing si advertising. Pozitionarea acestuia se bazeaza mai intai de toate pe acceptarea de catre publicul tau a pozitiei pe care vrei s-o oferi produsului. Prin urmare, cand pozitionezi, batalia se duce la nivelul mintii consumatorului si nu la nivelul produsului.
Comandă online Pozitionarea - Lupta pentru un loc in mintea ta. Cum sa te faci vazut si auzit pe o piata de desfacere supraaglomerata la 29,00 lei scrisă de Al Ries & Jack Trout, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2004 cu un număr de 280 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Pozitionarea - Lupta pentru un loc in mintea ta. Cum sa te faci vazut si auzit pe o piata de desfacere supraaglomerata nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul ca razboi
Antet
Al Ries & Jack Trout
9736360067
192 pagini
An: 1997
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Tehnici comerciale
Sitech
Ion Criveanu
226 pagini
An: 2005
Contabilitatea tranzactiilor internationale
Sitech
Radu Nicolae Bălună
182 pagini
An: 2013
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003