
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 19,00 LEI
ISBN: 973-86481-2-2
Autor(i): Al Ries & Jack Trout
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 220 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta
BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD.
Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala.
Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului.
Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere, cu detasare si, in acelasi timp, cu umor, evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau, din contra, au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului.
Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising.
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi.
Dupa ce vei face acest pas, vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie, sa fii primul in mintea unui potential client, sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp.
Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi, probabil, "Legea perceptiei: "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor.
Comandă online Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau la 19,00 lei isbn 973-86481-2-2 scrisă de Al Ries & Jack Trout, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2004. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cele 22 de legi imuabile ale marketingului - Daca le incalci, o faci pe riscul tau nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul ca razboi
Antet
Al Ries & Jack Trout
9736360067
192 pagini
An: 1997
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Tehnici comerciale
Sitech
Ion Criveanu
226 pagini
An: 2005
Contabilitatea tranzactiilor internationale
Sitech
Radu Nicolae Bălună
182 pagini
An: 2013
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003