Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 25,90 LEI
ISBN: 973-46-0160-1
Autor(i): Constantin Sasu
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Stiinte economice
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 392 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Cuprins: Conceptul de marketing international Evaluarea mediului in marketingul international Cercetarea in marketingul international Segmentarea pietelor internationale Distributia produselor in marketingul international Promovarea in marketingul international Organizarea activitatii de marketing international Perspectiva marketingului international
Descriere:
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului student, profesor, economist, om de afaceri cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale programelor de marketing. Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gindesti international si sa actionezi local.
Comandă online cartea "Marketing international. Editia a III-a revazuta si adaugita" la 25,90 lei isbn 973-46-0160-1 scrisă de Constantin Sasu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiinte economice. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Marketing international. Editia a III-a revazuta si adaugita" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Tratat de finante publice, Partea I (Matei, Dracea)
Sitech
Gheorghe Matei, Marcel Dracea, Raluca Dracea
302 pagini
An: 2005
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Anuarul Statistic al Republicii Socialiste Romania 1980
Directia Centrala de Statistica
Directia Centrala de Statistica
691 pagini
An: 1980
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002