
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 55,00 LEI
ISBN: 973-87488-0-1
Autor(i): David Aaker
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2005
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Brandbuilders este prima colectie din Romania specializata in carte de marketing si advertising. Brandbuilders se adreseaza profesionistilor din domeniu, celor pe care-i numim generic "constructori de branduri¢ (oameni de marketing, de publicitate, de media, manageri si oameni care-si construiesc propria afacere). Pentru toti acestia, Brandbuilders va publica cele mai bune carti si pe cei mai renumiti autori.
Comandă online Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand la 55,00 lei isbn 973-87488-0-1 scrisă de David Aaker, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Tehnici comerciale
Sitech
Ion Criveanu
226 pagini
An: 2005
Contabilitatea tranzactiilor internationale
Sitech
Radu Nicolae Bălună
182 pagini
An: 2013
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003