
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 49,00 LEI
ISBN: 973-87488-1-x
Autor(i): Don E. Schultz , William A. Robinson , Lisa A. Petrison
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2006
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Despre carte
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (brand equity), demonstrand o buna intelegere a utilizarilor strategice si tactice ale promotiilor si axandu-se pe impactul promotiilor asupra comportamentului consumatorilor". Dennis Lahey, Director Advertising and Promotion Kimberley-ClarkCel mai fascinant lucru atunci cand citesti aceasta carte e ca pe fiecare pagina gasesti cel putin doua idei prin care sa iti cresti vanzarile.
Despre autor
Don E. Schultz este profesor de comunicare integrata de marketing la Universitatea Northwestern, presedinte al Agora, Inc. si, in trecut, membru al consiliului director al Promotion Marketing Assocatiation of America.William A. Robinson este recunoscut pe plan international ca practician de frunte in domeniul promovarii vanzarilor. Este autorul catorva carti (incluzand "Esentialul despre promotii") si este o figura marcanta in cadrul work-shop-urilor internationale pe tema promotiilor. Lisa A. Petrison este consultant de marketing si profesor la Universitatea Northwestern, unde preda advertising si marketing prin intermediul bazelor de date.
Comandă online Esentialul despre promotii - Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim la 49,00 lei isbn 973-87488-1-x scrisă de Don E. Schultz , William A. Robinson , Lisa A. Petrison, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Esentialul despre promotii - Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Tehnici comerciale
Sitech
Ion Criveanu
226 pagini
An: 2005
Contabilitatea tranzactiilor internationale
Sitech
Radu Nicolae Bălună
182 pagini
An: 2013
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003