Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 31,20 LEI
ISBN: 9737110706
Autor(i): Bogdan Teodorescu , Dorina Gutu , Radu Enache
Editura: Comunicare.ro
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 238 pagini
Categorii: Politică
Pornind de la istoricul constituirii disciplinei, autorii prezinta paleta de definitii care au fost date pina azi marketingului politic si unor activitati conexe, dupa care examineaza fundamentele transdisciplinare. Sint expuse tehnicile si metodele propriu-zise, cu exemple consistente din campaniile electorale din Romania. Un capitol special este dedicat marketingului institutional, autorii considerind ca aceste aspecte nu au fost tratate cu suficienta atentie in literatura de pina acum concentrata mai mult pe procesele electorale. Un alt capitol prezinta succint citeva elemente de mitologie politica romaneasca, incercind sa evidentieze dimensiunea culturala si conexiunile culturale ale marketingului politic. De asemenea, in anexe sint prezentate studii de caz extrem de utile viitorilor specialisti.
"...Priviri atente si spirite analitice au aratat ca in Romania nu exista inca o cultura civica de tip participativ, ca exista inca destula confuzie in privinta unor notiuni fundamentale ale practicii democratiei: toleranta, drepturile omului etc. Insa momentul actual este cu certitudine unul al maturizarii societatii romanesti. Tot mai multe partide, lideri politici, institutii centrale si organizatii non-guvernamentale acorda o atentie sporita acuratetei comunicarii, ca si tehnicilor si metodelor specifice ale marketingului politic. Din acest punct de vedere, am incercat ca manualul sa poata fi util nu numai viitorilor specialisti in comunicare si marketing politic, ci si potentialilor beneficiari ai acestor tipuri de activitati."
Propaganda si totalitarismul - Regulile propagandei - Campaniile electorale din Romania - De la totalitarism la democratie - Marketingul electoral - Tipologia campaniilor electorale - Mesajul electoral - Imaginea publica si portretul media - Echipa de campanie - Marketingul institutional - Imaginea o perceptie sociala - Increderea in institutii - Schita a imaginarului politic romanesc - Miturile fondatoare - Personaje exemplare
Comandă online cartea "Cea mai buna dintre lumile posibile - Marketingul politic in Romania (1990 - 2005)" la 31,20 lei isbn 9737110706 scrisă de Bogdan Teodorescu , Dorina Gutu , Radu Enache, tiparită la editura Comunicare.ro în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Cea mai buna dintre lumile posibile - Marketingul politic in Romania (1990 - 2005)" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
54+1/24 : 54+1 locuri de vizitat din 24 de ţări
Tritonic Books
Bogdan Teodorescu
9786067495959
286 pagini
An: 2022
Şi vom muri cu toții în chinuri
Polirom
Bogdan Teodorescu
9789734677986
320 pagini
An: 2019
Istorie / Barnea - Manual pentru clasa a XII-a
Corint
Bogdan Teodorescu, Eugen Palade, Alexandru Barnea, Vasile Manea
9786068609478
128 pagini
An: 2014
Istoria Romaniei. Mic atlas scolar
Corint
Bogdan Teodorescu
9786067820423
48 pagini
An: 2015
Istorie. Manual pentru clasa a V-a
ALL
Bogdan Teodorescu, Cristina Hornoiu
9786065875142
112 pagini
An: 2017
Sofisme & alegorii, bazaconii, palimpseste, parabole, paradoxuri, pastişe, precum şi extraordinare plastogra
Cartex
Radu Enache
9786069604694
134 pagini
An: 2023
Criminalitatea informatica - O problema a societatii moderne
Sitech
Adriana Iuliana Stancu
364 pagini
An: 2018
Criminalitatea transfrontaliera - Factor de risc al ordinii ublice si sigurantei nationale
Sitech
Petre-Robert Ungureanu
244 pagini
An: 2013
Abordari inovative in dezvoltarea competentelor manageriale ale personalului de penitenciare - Coaching si Men
Sitech
Gheorghe Iftinca
115 pagini
An: 2015
Mecanisme politice si juridice privind asigurarea dreptului la siguranta a cetateanului
Sitech
Ioan Solomon
189 pagini
An: 2018
Direct Democracy and More (Bompa)
Sitech
Tudor Olimpius Bompa
147 pagini
An: 2019