
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 20,60 LEI
ISBN: 9738637147
Autor(i): Blanca Garcia Henche
Editura: Irecson
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 215 pagini
Categorii: Turism, Marketing / Publicitate, Economie
Această lucrare analizează şi descrie situaţia actuală din sectorul turistic, apariţia turismului rural ca produs nou şi particularităţile inerente comercializării sale.
în prima parte se analizează schimbările cererii, ale mediului înconjurător şi ale pieţelor turistice care au reprezentat principalele cauze ale apariţiei turismului rural într-o formă comercială, în special în Europa.
Partea a doua descrie rolul marketing-ului în acest sector, analizând detaliat fiecare din variantele sale. Sunt descrise caracteristicile diferenţiate ale turismului rural, componentele ofertei sale şi principalele strategii de preţuri şi de distribuţie pentru a ajunge la clienţii săi. De asemenea, sunt studiate instrumentele necesare pentru a promova şi a face cunoscut turismul rural pe piaţă şi, prin intermediul analizelor de cazuri practice, se caută căile de aplicare reală a strategiilor de marketing.
Comandă online Marketing in turismul rural la 20,60 lei isbn 9738637147 scrisă de Blanca Garcia Henche, tiparită la editura Irecson în anul 2004. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing in turismul rural nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Evaluarea intreprinderii turistice. Curs universitar
Sitech
Simion Ciuna
190 pagini
An: 2005
Resurse si Destinatii Turistice pe Plan Mondial
Uranus
9789737765871
212 pagini
An: 2011
Suldal - Stavanger Turistforenigns Yearbook 1993
8290029608
171 pagini
An: 1994
Ghidul turistic al Romaniei 2007 - The Travel Guide of Romania (structurat pe regiuni turistice)
Publirom
9789738628656
672 pagini
An: 2007
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973
Pagini de cultura economica romaneasca
Universitaria Craiova
Vasile Parvu
260 pagini
An: 2010
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003