Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 95,10 LEI
ISBN: 978-973-86481-9-7
Autor(i): Petre Datculescu
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 664 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care imbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul porneste de la probleme concrete de marketing si arata ce fel de cercetari sunt necesare, cum trebuie efectuate si cum trebuie analizate rezultatele pentru a lua decizii practice eficiente.
Cartea iti ofera toate resursele de care ai nevoie ca sa proiectezi, sa realizezi si sa interpretezi o cercetare de marketing sau de opinie publica. Vei gasi utila dezbaterea problemelor de baza cu care se confrunta marketingul in ce priveste: psihologia consumatorului, segmentarea pietei, pozitionarea marcii, produsul, publicitatea, pretul si distributia.
Comandă online Cercetarea de marketing (Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia) la 95,10 lei isbn 978-973-86481-9-7 scrisă de Petre Datculescu, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cercetarea de marketing (Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Consultanta si management. Solutii pentru criza
Prior & Books
Petre Datculescu
9786069379639
408 pagini
An: 2015
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003