
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 40,00 LEI
Autor(i): Al Ries , Laura Ries
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 206 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe internet"
Supply Management
Oricine citeste aceasta carte va intelege cat de importanta este alegerea unui nume memorabil pentru produsul sau serviciul sau. O recomand tuturor celor care vor sa patrunda in mintea consumatorului."
Anatoli Ciucurovschi
Comandă online Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului la 40,00 lei scrisă de Al Ries , Laura Ries, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2006 cu un număr de 206 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Domeniul financiar-contabil in contextul economiei bazata pe cunostinte
Sitech
Alexandru Popescu-Mihaesti
382 pagini
An: 2009
Managementul integrat al riscului in organizatii
Sitech
Dumitru Catalin Bursuc
194 pagini
An: 2017
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001