
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 52,30 LEI
ISBN: 9789737110909
Autor(i): Naomi Klein
Editura: Comunicare.ro
Colecția: Spatiul public
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 420 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
O carte fascinanta despre tradarea marilor promisiuni ale postmodernitatii: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea si libertatea fara limite. în aceeasi masura analiza culturala, manifest politic, reportaj de investigatie si jurnal de shopping, NO LOGO deconstruieste universul nostru cotidian frumos ambalat si-i arata adevaratul chip. Naomi Klein analizeaza fenomenele care au facut ca lumea în care traim sa fie guvernata tot mai mult – la nivel economic, social, politic, mediatic si cultural – de marile corporatii multinationale si urmareste cristalizarea opozitiei din ce în ce mai vehemente fata de confiscarea spatiului public si a drepturilor cetatenesti, din campusurile marilor unversitati occidentale pina în atelierele clandestine din Lumea a Treia unde se fabrica produsele de marca pe care ni le dorim cu totii.
"O biblie a miscarilor contestatare" - The New York Times
"In NO LOGO, Naomi Klein a adunat laolalta ani întregi de cercetare riguroasa si o multime de evenimente anecdotice pentru a construi o argumentatie solida împotriva brandingului [...]. Aceasta carte nu este un strigat retoric de revolta, ci o fascinanta calatorie în istoria marketingului. Umanizind într-un mod spectaculos ceea ce parea la început un studiu detaliat, exclusiv academic, prin inserarea unor povesti personale, Naomi Klein ajunge la concluzia ca alegerea consumatorului, o idee atit de mult trimbitata de catre marile corporatii, ramine o iluzie si o manipulare cinica [...]. Vocea lui Naomi Klein este puternica, dar nu vindicativa, discursul ei este elaborat, dar niciodata obscur." - The Times
Comandă online No logo. Tirania marcilor la 52,30 lei isbn 9789737110909 scrisă de Naomi Klein, tiparită la editura Comunicare.ro face parte din colecția Spatiul public. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul No logo. Tirania marcilor nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Asta schimba totul - Capitalism vs. Mediu
Vellant
Naomi Klein
9786068642307
An: 2016
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973