
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 45,50 LEI
ISBN: 9789731740027
Autor(i): Gerald A. Michaelson , Steven W. Michaelson
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 272 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta razboiului pentru manageri, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru profesionistii de marketing din zilele noastre. Gerald Michaelson reformuleaza aceste idei permanent valabile ca fiind „principiile razboiului de marketing“. Fiecare in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din intreaga lume. Aceste principii includ:
• Organizarea informatiilor: cum sa cunosti piata la fel de bine pe cat te cunosti pe tine; • O pozitie sigura: cum sa ocupi o pozitie care sa nu poata fi depasita cu usurinta de concurentii tai; • Elementul-surpriza: cum sa domini din punct de vedere psihologic si cum sa anihilezi initiativele concurentilor; • Economia fortei: evalueaza cu exactitate unde iti folosesti resursele; • Structura de comanda: un management bun declanseaza puterea resurselor umane; • Simplitate: chiar si cele mai simple planuri sunt dificil de executat.
Despre autor
GERALD A. MICHAELSON este director executiv, cariera sa fiind mentionata in topul Fortune 100. Si-a desfasurat activitatea in mai toate zonele ce tin de vanzari sau de marketing. Recunoscut ca cel mai renumit cunoscator al operei lui Sun Tzu, el a transpus aceste sfaturi stravechi intr-o serie de carti ��" traduse pana acum in sapte limbi. Sustine seminarii despre Sun Tzu in China sau pentru oamenii de afaceri din intreaga lume.
STEVEN A. MICHAELSON are o pregatire semnificativa in domeniul marketingului si colaboreaza cu firme precum Procter & Gamble si Sara Lee.
Comandă online Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor la 45,50 lei isbn 9789731740027 scrisă de Gerald A. Michaelson , Steven W. Michaelson, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973