Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 51,80 LEI
ISBN: 978-973-88750-2-9
Autor(i): Carl Sewell , Paul B. Brown
Editura: Publica
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 264 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Clienţi pe viaţă este ediţia complet revizuită şi actualizată a lucrării clasice scrisă de Carl Sewell despre serviciile oferite clienţilor, cu cinci capitole noi. Apelând la principiile care au transformat reprezentanţa sa auto într-o afacere de aproape un miliard de dolari şi l-au făcut unul dintre cei mai mari dealeri din SUA, Carl Sewell exemplifică modul în care trebuie parcurs drumul către succes.
Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiţi ce vor clienţii şi asiguraţi-vă că exact acel lucru îl şi primesc. Transformaţi-vă angajaţii în superstaruri ale serviciilor; obţineţi de la clienţi ponturi bune în ceea ce priveşte serviciile de calitate şi faceţi-vă reclamă într-un mod care vă avantajează. Indiferent dacă deţineţi o corporaţie sau sunteţi la început de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell vă vor învigora afacerea • precum şi viitorul. într-o epocă în care câştigarea încrederii şi loialităţii clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformaţi cumpărătorii ocazionali în clienţi pe viaţă.
“Pentru a ajunge la un succes extraordinar este esenţial să le oferi clienţilor ceea ce vor. Carl şi echipa lui au fixat un nou standard pentru noi toţi.”
David Glass, Preşedintele Wal-Mart Stores Inc.
“Cartea anului… modul în care abordează Sewell serviciile va funcţiona la fel de bine şi pentru companii mari, şi pentru companii mici. Sfatul meu este să vă apucaţi de ea cu entuziasm, să vă amuzaţi, să meditaţi • şi să acţionaţi imediat.”
Tom Peters
“Nu există o singură pagină fără o lecţie instructivă pentru managerii care se luptă să obţină avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevărată bijuterie!” Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School
Nu îmi pot imagina că ar putea exista vreo afacere sau vreun om de afaceri care să nu poată beneficia de pe urma acestei cărţi… ar putea învigora orice întreprindere.
Tom Peters Despre Autori
Carl Sewell este urmaşul unuia dintre cei mai bine cotaţi dealeri de maşini din Statele Unite. Afacerea lui a crescut de la o cifră de afaceri de 10 milioane de dolari în anul 1968 la aproape un miliard, în prezent. Unul din principalele motive care au condus la această creştere impresionantă este importanţa acordată serviciilor excelente oferite clienţilor săi. Carl Sewell trăieşte în Dallas, Texas.
Paul B. Brown, fost scriitor şi editor la Business Week, Financial World, Forbes, şi Inc., locuieşte în Duxbury, Massachusetts. El ţine frecvent prelegeri pe tema serviciilor către clienţi.
Comandă online cartea "CLIENTI PE VIATA. CUM SA TRANSFORMI ACEL CUMPARATOR OCAZIONAL INTR-UN CLIENT PE VIATA" la 51,80 lei isbn 978-973-88750-2-9 scrisă de Carl Sewell , Paul B. Brown, tiparită la editura Publica în anul 2009. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "CLIENTI PE VIATA. CUM SA TRANSFORMI ACEL CUMPARATOR OCAZIONAL INTR-UN CLIENT PE VIATA" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013