Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 34,80 LEI
ISBN: 9789734614530
Autor(i): Yan Claeyssen
Editura: Polirom
Anul apariției: 2009
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Cuprins: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct • Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail • Cuvintele care vind • Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail • Un caz tipic: jocurile-concurs • Analizarea si segmentarea adreselor • Crearea si realizarea mesajelor eficace • Marketingul viral activ • Simplitate si vizibilitate
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
Comandă online Marketingul prin e-mail. Prospectarea comerciala eficienta la 34,80 lei isbn 9789734614530 scrisă de Yan Claeyssen, tiparită la editura Polirom în anul 2009. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketingul prin e-mail. Prospectarea comerciala eficienta nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003