Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  51,80 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 978-973-1931-10-4

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2010

Nr. pagini: 336 pagini

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. în plus, numărul lor e acum imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş.a.m.d. în acest context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc sunt nişte norocoşi. Greşit.

în BrandSimple, Allen Adamson demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz. Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii.

Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată a brandingului.

în marea de cărţi ultraelaborate, hiperbolice şi parabolice despre construirea unei mărci, nicio altă carte nu ilustrează mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obţine o marcă puternică.

"Allen Adamson ne aduce aminte că produsul e cel pe care-l avem în faţa ochilor, în timp ce marca este în mintea noastră. O marcă bună se bazează pe o idee simplă, care e unică şi relevantă. El oferă sugestii şi zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor să ajungă la o idee de brand revoluţionară."

Philip Kotler, Profesor de Marketing Internaţional,

Kellogg School of Management

"Ia mult timp să construieşti un brand. în timp ce încerci să-l construieşti, se prea poate să-l îngropi, de fapt. Aşa că merită să ştii ce faci. Dacă mi s-ar cere să recomand o carte despre mărci, BrandSimple ar fi cea pe care aş alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marcă fundamentale şi durabile, le-a explicat cu luciditate şi le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfectă a titlului."

Kenneth Roman, fost preşedinte şi CEO,

Ogilvy & Mather Worldwide


Comandă online cartea "BrandSimple - Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate" la 51,80 lei isbn 978-973-1931-10-4 scrisă de Allen Adamson, tiparită la editura Publica în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "BrandSimple - Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.