Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,90 LEI
ISBN: 978-606-583-120-9
Autor(i): Maria Alixandroaea
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 160 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Noţiunea de problemă, ca moment iniţial al activităţii de gândire, este una din noţiunile fundamentale ce străbate aproape întreaga psihologie a gândirii. Acolo unde nu există o problemă sau o întrebare, o sarcină sau o dificultate, unde nimic nu trebuie căutat şi rezolvat, acolo lipseşte finalitatea gândirii.
De regulă, în cadrul problemei se evidenţiază condiţiile, adică ansamblul obiectelor existente, reglementate prin anumite relaţii şi cerinţe care indică ce anume trebuie căutat în condiţiile date. Necunoscuta vizată prin cerinţele problemei nu apare evident şi nemijlocit în sistemul de condiţii, dar se presupune că, sub forma camuflată implicită ea este conţinută în acest sistem, putând fi descoperită prin analiza sistemului respectiv de obiecte şi punerea în noi relaţii a elementelor sale. Condiţiile pedagogice care trebuie să le îndeplinească problema sunt: să aibă sens şi să fie adresată în cel mai oportun moment din punct de vedere al elevului; să ţină seama de cunoştinţele însuşite anterior de elev; să trezească interesul, să fie clar enunţată; să solicite efort din partea elevului.
Pedagogul matematician G.POLYA considera că scopul predării matematicii de a-i face pe tineri să gândească şi mijlocul îl reprezintă rezolvarea de către elevi a problemelor care cer un anumit grad de creaţie, de nerutinare .
R. Gagne arată că rezolvarea de probleme poate fi privită ca un proces prin care elevul descoperă problema ca o combinaţie de reguli învăţate anterior şi o poate aplica pentru a ajunge la o soluţie referitoare la o nouă situaţie problematică.
Comandă online cartea "Strategii de rezolvare a problemelor de matematica la clasele I-IV" la 15,90 lei isbn 978-606-583-120-9 scrisă de Maria Alixandroaea, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Strategii de rezolvare a problemelor de matematica la clasele I-IV" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Aspecte de pedagogie si metodica aplicabile in domeniul ordine si siguranta publica
Sitech
Catalin Enuta
154 pagini
An: 2018
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Aspecte de pedagogie si metodica aplicabile in domeniul ordine si siguranta publica
Sitech
Catalin Enuta
154 pagini
An: 2018
Chimie organica - Metode neconventionale (Bratulescu)
Sitech
George Bratulescu
290 pagini
An: 2008
Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie, editia a IV-a (1987)
Academiei Republicii Socialiste Romania
224 pagini
An: 1987
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Geomerie si trigonometrie, Manual pentru anul I licee
Didactica si Pedagogica
Laura Constantinescu, Cristu Petrisor
190 pagini
An: 1975
Analiza de elemente finite. Aplicatii pe microcalculatoare
Tehnica
Dan Garbea
248 pagini
An: 1990