
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,90 LEI
ISBN: 978-606-583-120-9
Autor(i): Maria Alixandroaea
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 160 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Noţiunea de problemă, ca moment iniţial al activităţii de gândire, este una din noţiunile fundamentale ce străbate aproape întreaga psihologie a gândirii. Acolo unde nu există o problemă sau o întrebare, o sarcină sau o dificultate, unde nimic nu trebuie căutat şi rezolvat, acolo lipseşte finalitatea gândirii.
De regulă, în cadrul problemei se evidenţiază condiţiile, adică ansamblul obiectelor existente, reglementate prin anumite relaţii şi cerinţe care indică ce anume trebuie căutat în condiţiile date. Necunoscuta vizată prin cerinţele problemei nu apare evident şi nemijlocit în sistemul de condiţii, dar se presupune că, sub forma camuflată implicită ea este conţinută în acest sistem, putând fi descoperită prin analiza sistemului respectiv de obiecte şi punerea în noi relaţii a elementelor sale. Condiţiile pedagogice care trebuie să le îndeplinească problema sunt: să aibă sens şi să fie adresată în cel mai oportun moment din punct de vedere al elevului; să ţină seama de cunoştinţele însuşite anterior de elev; să trezească interesul, să fie clar enunţată; să solicite efort din partea elevului.
Pedagogul matematician G.POLYA considera că scopul predării matematicii de a-i face pe tineri să gândească şi mijlocul îl reprezintă rezolvarea de către elevi a problemelor care cer un anumit grad de creaţie, de nerutinare .
R. Gagne arată că rezolvarea de probleme poate fi privită ca un proces prin care elevul descoperă problema ca o combinaţie de reguli învăţate anterior şi o poate aplica pentru a ajunge la o soluţie referitoare la o nouă situaţie problematică.
Comandă online Strategii de rezolvare a problemelor de matematica la clasele I-IV la 15,90 lei isbn 978-606-583-120-9 scrisă de Maria Alixandroaea, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategii de rezolvare a problemelor de matematica la clasele I-IV nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Analiza neliniara si aplicatii in mecanica
Academiei Republicii Socialiste Romania
278 pagini
An: 1977
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Metoda omogenizarii. Aplicatii la teoria materialelor compozite
Academiei Republicii Socialiste Romania
Horia I. Ene
168 pagini
An: 1987
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958