
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 55,00 LEI
ISBN: 9736182436
Autor(i): Valeriu Ioan-Franc , Dorina Tanasescu , Margareta Topita
Coordonator(i): Ana Lucia Ristea
Editura: Expert
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 356 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Comandă online Marketing. Concepte, instrumente, actiune la 55,00 lei isbn 9736182436 scrisă de Valeriu Ioan-Franc , Dorina Tanasescu , Margareta Topita Ana Lucia Ristea, tiparită la editura Expert. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing. Concepte, instrumente, actiune nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
L'economie : profit à tout prix vs. bien-être partagé,contributions à l'Ecole d'économie huma
Academiei Romane
Valeriu Ioan-Franc, Andrei-Marius Diamescu, Andrei Marius Diamescu
9789732738863
290 pagini
An: 2024
Marketing public si optimul social
Asab
Dorina Tanasescu
9789737725516
260 pagini
An: 2008
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973