
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 148,00 LEI
ISBN: 978-973-127-394-5
Autor(i): Marian Nicolae
Editura: Universul Juridic
Colecția: Tratate si cursuri universitare
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 1340 pagini
Tip copertă: tare
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Tratatul de faţă constituie prima analiză teoretică şi practică aprofundată a instituţiei publicităţii imobiliare şi, în special, a noilor reguli de carte funciară cuprinse în Legea nr. 7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliare, republicată, cu modificările ulterioare.
Spre deosebire de vechile registre de transcripţiuni şi inscripţiuni imobiliare, ale căror funcţii sunt limitate, iar neajunsurile cauzate de inexistenţa unui sistem complet şi eficient de publicitate sunt evidente, sistemul de carte funciară asigură nu numai publicitatea integrală, dar şi eficacitatea juridică sporită, cvasicompletă, deoarece se bazează pe reguli fundamentale diferite, în special pe principiul relativităţii înscrierilor, principiul legalităţii şi principiul publicităţii materiale, adică principiul achizitiv de drepturi reale imobiliare în favoarea terţilor dobânditori cu titlu oneros şi care s-au întemeiat cu bună-credinţă pe cuprinsul cărţii funciare. Graţie acestor principii este garantată nu numai securitatea statică, dar şi securitatea dinamică a circuitului civil, iar creditul ipotecar imobiliar este salvat, fiind facilitat de existenţa unor evidenţe clare, precise şi uşor de verificat.
în sistemul actual înscrierile având ca obiect drepturile tabulare nu au efect translativ sau constitutiv de drepturi, însă această gravă lacună, precum şi alte deficienţe ale reglementării actuale au fost remediate de Noul Cod civil (Legea nr. 287/2009), care reaşează, pe baze noi, moderne, regimul de carte funciară, în acord cu tendinţele din dreptul comparat, dar şi cu exigenţele sporite ale principiului securităţii juridice.
Tratatul, distins cu două premii importante - Premiul "Andrei Rădulescu" al Academiei Române pe anul 2006 şi Premiul "Mihail Eliescu" pe anul 2006 al Uniunii Juriştilor din România şi a Societăţii Academice "Titu Maiorescu" -, se adresează deopotrivă teoreticienilor şi practicienilor, masteranzilor şi doctoranzilor, inclusiv studenţilor în drept care doresc să aprofundeze cunoştinţele de drept tabular şi să cunoască, în mod amănunţit, particularităţile regulilor de carte funciară.
Comandă online Tratat de publicitate imobiliara. Volumele I si II, Editia a II-a revazuta si adaugita la 148,00 lei isbn 978-973-127-394-5 scrisă de Marian Nicolae, tiparită la editura Universul Juridic face parte din colecția Tratate si cursuri universitare. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Tratat de publicitate imobiliara. Volumele I si II, Editia a II-a revazuta si adaugita nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Informatica aplicata in stiintele agroalimentare
Sitech
Marian Nicolae
276 pagini
An: 2011
Projet de Code civil pour la Bessarabie : 1824-1825
Hamangiu
coord. şi îngr. ed.: Flavius A. Baias, Sergiu Băieş, Elena Pană şi Marian Nicolae, Marian Nicolae, Flavius Antoniu Baias, Mihai Tasca, Elena Pacea
9786062724757
684 pagini
An: 2024
Noul Cod de procedura civila. Comentat si adnotat. Volumul II.Vol. II – art. 527-1.134
Universul Juridic
Viorel Mihai Ciobanu, Marian Nicolae
9786066733090
An: 2016
Contributii la studiul conflictului de legi in timp in materie civila. In lumina Noului Cod Civil
Universul Juridic
Marian Nicolae
9786066730273
600 pagini
An: 2013
Prescripţia extinctivă în contractele FIDIC
Solomon
Marian Nicolae
9786069628300
304 pagini
An: 2023
Tratat de dreptul mediului - Editia a IV-a revazuta si adaugita
Universul Juridic
Daniela Marinescu
9789731273785
764 pagini
An: 2010
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973
Pagini de cultura economica romaneasca
Universitaria Craiova
Vasile Parvu
260 pagini
An: 2010
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003