
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,80 LEI
ISBN: 978-606-583-181-0
Autor(i): Cobuz Lidia-Elena
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 52 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Conţinutul acestei lucrări consider că este un ghid bun pentru
învăţătorii şi profesorii care doresc să introducă o nouă abordare de
învăţare pentru orele de ştiinţă.
învăţarea bazată pe proiecte implică o schimbare a rolurilor
asumate la clasă de profesor, învăţător, elevi şi membrii comunităţii.
Elevii sunt implicaţi în învăţare, sunt motivaţi şi consideră
proiectele relevante. Elevii dobândesc competenţe care îi ajută să - şi
monitorizeze învăţarea astfel încât nu mai trebuie să se bazeze pe un
învăţător, profesor care să - l dirijeze.
în cazul proiectelor elevii învaţă prin explorare, aplică ceea ce
învaţă şi îşi demonstrează cunoştinţele. în cele mai multe cazuri elevii
lucrează în grup în cadrul proiectelor. în timp ce profesorul,
învăţătorul facilitează activitatea de proiect, elevii participă la
luarea deciziilor legate de proiect şi aplică abilităţile de luare a
deciziilor la propria lor activitate.
în cursul proiectelor, elevii pot desfăşura o varietate de sarcini
specifice lumii reale. Rezultatele activităţii lor putând fi aplicate în
lumea din afara şcolii. Activitatea de proiect îi scoate deseori pe
elevi in afara sălii de clasă şi implică colaborarea cu profesionişti
sau colegi din clasele mai mari.
învăţarea bazată pe proiecte are legătură cu alte teorii şi abordări
din domeniul educaţiei cum ar fi: constructivismul, învăţarea bazată pe
investigaţie şi învăţarea bazată pe rezolvarea de probleme.
învăţarea bazată pe proiecte are multe beneficii pentru elevi:
creşte motivaţia, rezultatele şcolare, gândire de ordin superior mai
bună (rezolvate de probleme şi luare de decizii ), mai multă colaborare,
creşterea autonomiei (dezvoltă competenţe de organizare şi management a
timpului)
Comandă online Instruirea in societatea cunoasterii. Abordari bazate pe proiecte. Apa - esenta vietii la 15,80 lei isbn 978-606-583-181-0 scrisă de Cobuz Lidia-Elena, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Instruirea in societatea cunoasterii. Abordari bazate pe proiecte. Apa - esenta vietii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Analiza neliniara si aplicatii in mecanica
Academiei Republicii Socialiste Romania
278 pagini
An: 1977
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Metoda omogenizarii. Aplicatii la teoria materialelor compozite
Academiei Republicii Socialiste Romania
Horia I. Ene
168 pagini
An: 1987
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958