
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,80 LEI
ISBN: 978-606-583-195-7
Autor(i): Doru Gabriel
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 50 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
învăţământul primar a făcut remarcabile progrese în ultimii ani în
privinţa creşterii randamentului şcolar şi lichidării repetenţiei ca
şi în privinţa modernizării conţinutului învăţământului.
Cadrele didactice având statutul de învăţător sau profesor au
căpătat în ultima vreme un alt statut şia nume, acela de cercetător al
învăţământului, al colectivelor de elevi pe care le organizează, le
îndrumă şi le conduc.
Lucrarea de faţă se înscrie în aceste obiective şi cerinţe de mai
sus, cercetând modul în care colectivele de copii şi elevi îşi însuşesc
noţiunile matematice, cu precădere cele referitoare la mulţimi. De
asemenea, ea urmăreşte perfecţionarea sistemului de predare � învăţare a
acestei discipline într-o optică nouă, vizând selecţionarea, eşalonarea
şi dozarea mai rapidă a cunoştinţelor, asigurarea accesibilităţii lor,
accentul punându-l pe activitatea de creare a problemelor pe bază de
exerciţii date şi a rezolvării de exerciţii pe bază de formule literare
în scopul consolidării celor patru operaţii.
Motivul alegerii temei este acela al înclinaţiei spre acest obiect, a
pasiunii cu care predau cunoştinţele de matematică elevino.
înj acest scop am utilizat metode ştiinţifice de lucru cum sunt:
chestionarul şi testul, experimental natural şi pedagogic, studierea
produselor activităţii elevino şi cu precădere observaţia directă la
copiii din grădiniţă.
Mărturisesc că interesul şi pasiunea pentru predarea obiectului
matematică m-au determinat să elaborez lucrarea de faţă, lucrare pe care
o consider un început de drum pentru cercetarea ştiinţifică în domeniul
matematicii.
De-a lungul lucrării am îmbinat teoria cu practica pedagogică,
însăşi lucrarea de faţă fiind cu deosebire practică. Menţionez că toate
exerciţiile şi problemele alcătuite după probleme sunt originale,
graficele, tabelel, etc., trecute în anexe.
Meteodologia de lucru este abordată după cum urmează: în prima parte
a lucrării am procedat la cunoaşterea particularităţilor de dezvoltare
psihică şi fizică a copiilor de 6 ani; iar în partea a doua a lucrării
am trecut la utilizarea lor în origanizarea eficientă a procesului
instructiv � educativ în predarea mateamticii de la gradiniţă până în cl
a V-a.
Consider o astfel de abordare ca find necesară, deoarece putem
acţiona eficient, pedagogic fără o cunoaştere probabilă a grupului.
Tocmai acest mi-am propus în lucrarea de faţă, ca să prezint
învăţarea matematicii la grădiniţă şi cl I-IV în spirit modern, care
constă în prezentarea la un nivel accesibil a cunoştinţelor de teoria
mulţimilor şi logică matematică necesare fundamentării formelor logico �
matematice şi a cunoştinţelor intuitive despre mulţimi necesare pentru
introducerea numerelor naturale şi a operaţiilor cu numere naturale.
Comandă online Continuitatea intre gradinita si scoala in predarea matematicii la 15,80 lei isbn 978-606-583-195-7 scrisă de Doru Gabriel, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Continuitatea intre gradinita si scoala in predarea matematicii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Analiza neliniara si aplicatii in mecanica
Academiei Republicii Socialiste Romania
278 pagini
An: 1977
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Metoda omogenizarii. Aplicatii la teoria materialelor compozite
Academiei Republicii Socialiste Romania
Horia I. Ene
168 pagini
An: 1987
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958