
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 79,30 LEI
Autor(i): Cristian Caramida
Editura: Brandmark
Anul apariției: 2011
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Turism
Azi când dezvoltarea economică atinge cote fără precedent, loialitatea consumatorului faţă de un brand sau altul devine cel mai imortant atribut al oricărei afaceri. Industria ospitalităţii s-a transformat într-o piaţă globală în care consumatorii sunt atraşi prin cele mai sofisticate produse şi servicii. De aceea brandingul devine un atribut extrem de important în economia unei reţete de succes. Avand ca obiectiv prezentarea noţiuni-lor fundamentale despre brand şi branding în contextul industriei ospitalitatii, cartea abordează temele esenţi-ale pentru o bună cunoaştere şi exploatare a potenţialu-lui de brand. Plecând de la condiţiile speciale impuse industriei ospitalităţii şi abordând fiecare element necesar construcţiei unui brand, cartea este un îndrumar folositor şi o lectură plăcută. Fără a folosi termeni academici, cartea se adresează în egală măsură specialistului în marketing (PR) hotelier, managerului de hotel şi directorului de resurse umane.
Comandă online Brandul Ospitalitatii la 79,30 lei scrisă de Cristian Caramida, tiparită la editura Brandmark în anul 2011 categorie Marketing / Publicitate, Economie, Turism. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Brandul Ospitalitatii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Brandurile agricole intre traditie si modernism
Brandmark
Cristian Caramida
9789730154030
176 pagini
An: 2013
AgroBrands
Brandmark
Cristian Caramida, Valerian A. Istoc
9789730141054
186 pagini
An: 2013
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Evaluarea intreprinderii turistice. Curs universitar
Sitech
Simion Ciuna
190 pagini
An: 2005
Resurse si Destinatii Turistice pe Plan Mondial
Uranus
9789737765871
212 pagini
An: 2011
Suldal - Stavanger Turistforenigns Yearbook 1993
8290029608
171 pagini
An: 1994
Ghidul turistic al Romaniei 2007 - The Travel Guide of Romania (structurat pe regiuni turistice)
Publirom
9789738628656
672 pagini
An: 2007
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003