
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 20,70 LEI
ISBN: 978-606-583-351-7
Autor(i): Barbu Alina
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2013
Nr. pagini: 72 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Omul nu este doar un sistem reactiv, ci şi unul activ, capabil nu numai să răspundă la incitaţiile mediului ambiant, dar să şi acţioneze asupra lui, să aibă o activitate proprie, relativ independentă de influenţele externe, să elimine anumite cerinţe faţă de ambianţă şi să o asimileze în conformitate cu dinamica sa externă. Latura fundamentală a acestui activism o reprezintă motivaţia. Aceasta afecteazã nemijocit activitatea noastrã zilnicã.
Nevoia studierii motivaţiei umane şi a formelor ei se face resimţită din ce în ce mai puternic. Aceasta se datoreazã creşterii considerabile a volumului de cunoştinţe, care la rândul său cere o personalitate aptă de a le poseda şi a opera cu ele. Prin urmare, cerinţele sunt înaintate în primul rând faţă de sistemul de instruire, subiectului reclamîndu-i-se ca cerinţã:formarea unei personalităţi autonome şi creative. Oportunitatea acestei teme sunt condiţionate de schimbările esenţiale din societate. Dinamismul acestor schimbări cere adaptări cât mai promte din partea fiecăruia. Creşterea rapidă a volumului de informaţii, uzura accelerată a cunoştinţelor pretinde adaptarea continuă a obiectivelor şcolii, a conţinuturilor, formelor şi metodelor de învăţământ. în acest context, capătă o actualitate deosebită problematica dezvoltării motivaţiei şcolare.
Comandă online Motivatia invatarii si reusita scolara la 20,70 lei isbn 978-606-583-351-7 scrisă de Barbu Alina, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2013. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Motivatia invatarii si reusita scolara nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Analiza neliniara si aplicatii in mecanica
Academiei Republicii Socialiste Romania
278 pagini
An: 1977
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Metoda omogenizarii. Aplicatii la teoria materialelor compozite
Academiei Republicii Socialiste Romania
Horia I. Ene
168 pagini
An: 1987
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958