
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 31,10 LEI
ISBN: 978-606-583-445-3
Autor(i): Sbanca Angela
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2013
Nr. pagini: 202 pagini
Categorii: Ghiduri profesori, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
I.1. Caracteristici generale....................................................................... 9
I.2. Conceptul de dezvoltare psihică................................................... 11
I.3. Factorii dezvoltării psihice.............................................................. 14
I.4. Conceptul de personalitate............................................................ 25
I.5. Omul ca personalitate...................................................................... 29
I.6. Etape în dezvoltarea personalităţii................................................ 32
I.7. Relaţiile interpersonale şi rolul lor în dezvoltarea personalităţii 34
Capitolul II
personalitatea Şcolarului mic – premisĂ a dezvoltĂrii relaŢiei învĂŢĂtor – elev
II.1. Identitatea biopsihică a şcolarului mic........................................ 39
II.2. Dezvoltarea proceselor şi reprezentărilor senzoriale................ 42
II.3. Dimensiunea intelectuală............................................................. 44
II.4. Dimensiunea afectivă.................................................................... 48
II.5. Dimensiunea relaţională............................................................... 62
III.1. Personalitatea la vârsta şcolara mică......................................... 65
III.2. Debutul şcolar................................................................................. 70
III.3. Clasa de elevi ca grup microsocial ............................................. 73
III.4. Relaţii interpersonale în cadrul grupului – clasă...................... 77
III.5. Relaţia educator-educat................................................................ 80
III.6. Ce înseamnă a fi învăţător?......................................................... 88
III.7. Dimensiunea afectivă a relaţiei educator-educat..................... 91
III.8. Comunicarea pedagogică............................................................ 97
III.9. Stilurile de comunicare educaţională şi tipologii
de educatori................................................................................. 103
III.10. Forme şi niveluri de comunicare............................................. 109
III.11. Bariere în comunicare............................................................... 117
Comandă online Dimensiunea afectiva a relatiei invatator-elev premisa a asigurarii climatului stimulativ pentru activitatea de invatare la 31,10 lei isbn 978-606-583-445-3 scrisă de Sbanca Angela, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2013. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Dimensiunea afectiva a relatiei invatator-elev premisa a asigurarii climatului stimulativ pentru activitatea de invatare nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Practica manageriala in invatamantul superior
Univers Enciclopedic
Stefan Buzarnescu
430 pagini
An: 2004
Culegere de teme pentru educatia cetateneasca. Clasa a VII-a. Pentru uzul profesorilor
Didactica si Pedagogica
104 pagini
An: 1961
Statutul personalului didactic - Text reactualizat
Tribuna Invatamantului
Stefan Militaru
128 pagini
An: 206
Programa activitatii educative in invatamantul preuniversitar
Ministerul Invatamantului
Riana Calota
124 pagini
An: 1994
Modele matematice ale sistemului educational
Didactica si Pedagogica
Mircea Malita, Corneliu Zidaroiu
290 pagini
An: 1972
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Analiza neliniara si aplicatii in mecanica
Academiei Republicii Socialiste Romania
278 pagini
An: 1977
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Metoda omogenizarii. Aplicatii la teoria materialelor compozite
Academiei Republicii Socialiste Romania
Horia I. Ene
168 pagini
An: 1987
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958