
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 34,90 LEI
ISBN: 9786066310345
Autor(i): Angela Bretcu
Editura: Eftimie Murgu
Colecția: Orizonturi economice
Anul apariției: 2013
Nr. pagini: 157 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"Lasand la o parte retorica, marketingul intra acum intr-o noua era care va face ca anii saizeci sau saptezeci sa apara ca o tabara de cercetasi.Concurenta devine din ce in ce mai dura. Miza jocului a devenit sa iei afacerea altuia." Al Ries, Jack Trout - Marketingul ca razboi
Comandă online Marketing strategic la 34,90 lei isbn 9786066310345 scrisă de Angela Bretcu, tiparită la editura Eftimie Murgu face parte din colecția Orizonturi economice. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing strategic nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973