
Autor(i): C. Florescu
Editura: Academia de Studii Economice
Colecția: Facultatea de Comert Interior
Anul apariției: 1973
Nr. pagini: 116 pagini
Stare: de anticariat (foarte buna)
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Comandă online Cursul de Marketing, I - Caracteristicile si rolul social-economic al marketingului la 9,90 lei scrisă de C. Florescu, tiparită la editura Academia de Studii Economice face parte din colecția Facultatea de Comert Interior în anul 1973. Livrare din stoc cu plata ramburs sau online cu cardul.
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Diagnosticarea societatilor comerciale din Romania - Ghid practic exemplificat
Sitech
Gheorghe Stelian Giubelan
114 pagini
An: 2000
Sisteme de management financiar si control intern
Sitech
Emil Ghita
172 pagini
An: 2017
Metodologia evaluarii riscului in activitatea de audit intern
Sitech
Emil Ghita
408 pagini
An: 2017
Probleme metodologice si aplicative privind utilizarea corelatiei si a regresiei in analiza legaturilor dintre
Sitech
Daniela-Emanuela Danacica
132 pagini
An: 2017
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017