
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 104,70 LEI
ISBN: 6084
Autor(i): Philip Kotler
Editura: Teora
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 1192 pagini
Tip copertă: tare
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc.
Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale.
Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme:
Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale
Lantul cererii si managementul lantului aprovizionarii
Managementul relatiilor cu clientii si managementul relatiilor cu partenerii
Canale alternative de a iesi pe piata
Crearea si impunerea marcii si managementul marcilor ca active ale firmei
In acelasi timp, sunt dezvoltate si atuurile fundamentale ale editiilor anterioare.
Comandă online Managementul marketingului, editia a 5-a la 104,70 lei isbn 6084 scrisă de Philip Kotler, tiparită la editura Teora în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Managementul marketingului, editia a 5-a nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
10 pacate capitale de marketing si solutii
Codecs
Philip Kotler
160 pagini
An: 2004
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973