Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  104,70 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 6084

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2008

Nr. pagini: 1192 pagini

Tip copertă: tare

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc.
Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale.
Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme:
Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale
Lantul cererii si managementul lantului aprovizionarii
Managementul relatiilor cu clientii si managementul relatiilor cu partenerii
Canale alternative de a iesi pe piata
Crearea si impunerea marcii si managementul marcilor ca active ale firmei
In acelasi timp, sunt dezvoltate si atuurile fundamentale ale editiilor anterioare.


Comandă online cartea "Managementul marketingului, editia a 5-a" la 104,70 lei isbn 6084 scrisă de Philip Kotler, tiparită la editura Teora în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Managementul marketingului, editia a 5-a" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.