
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 28,50 LEI
Autor(i): Ion Negret-Dobridor
Editura: Polirom
Colecția: Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 256 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Cuprins: Thorndike - ultimul mare asociationist - Legea efectului - Skinner - conditionarea operanta si instruirea programata - Bandura si modelarea sociala - Festinger si disonanta cognitiva - Rogers si libertatea de a invata - Idealul educational absolut - Maslow si experientele culminante - Analiza cimpurilor de forta - Autodirectionarea invatarii - Brainsketching - Brainstorming - Brainwriting - Cercul "complimentelor" - Metoda concasarii - Metoda "copacului cu erori" - Cubul - Discutia-panel - Fishboning - Fishbowl - Focus-group - Mind-mapping - Spider-map - Incidentul critic - Jocul de rol - Teoria manipularii - Tehnica SCAMPER - Problematizarea
Descriere:
Un demers ambitios care ofera cititorului libertatea de a intelege si regindi aria de semnificatie a notiunii de invatare eficienta. Ca manual practic si, in egala masura, tratat stiintific, volumul expune teoriile fundamentale formulate de reprezentantii diferitelor directii de cercetare, dar si o gama larga de metode practice, venind astfel in sprijinul celor interesati (de la studenti si cadre didactice pina la angajati, angajatori, cercetatori si practicieni etc.) in alegerea celor mai adecvate tehnici de invatare.
Comandă online Stiinta invatarii. De la teorie la practica la 28,50 lei scrisă de Ion Negret-Dobridor, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Stiinta invatarii. De la teorie la practica nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Psihopedagogie pentru examenele de definitivare si grade didactice. Editia a III-a
Polirom
9789734614035
768 pagini
An: 2009
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958
Cours de mathematiques superieures, Tome III, Premiere partie
MIR
V. Smirnov
328 pagini
An: 1970
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Matematici superioare, Manual pentru clasa a XI-a umanistica
Didactica si Pedagogica
D. V. Ionescu
264 pagini
An: 1963