Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 28,50 LEI
Autor(i): Ion Negret-Dobridor
Editura: Polirom
Colecția: Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 256 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Cuprins: Thorndike - ultimul mare asociationist - Legea efectului - Skinner - conditionarea operanta si instruirea programata - Bandura si modelarea sociala - Festinger si disonanta cognitiva - Rogers si libertatea de a invata - Idealul educational absolut - Maslow si experientele culminante - Analiza cimpurilor de forta - Autodirectionarea invatarii - Brainsketching - Brainstorming - Brainwriting - Cercul "complimentelor" - Metoda concasarii - Metoda "copacului cu erori" - Cubul - Discutia-panel - Fishboning - Fishbowl - Focus-group - Mind-mapping - Spider-map - Incidentul critic - Jocul de rol - Teoria manipularii - Tehnica SCAMPER - Problematizarea
Descriere:
Un demers ambitios care ofera cititorului libertatea de a intelege si regindi aria de semnificatie a notiunii de invatare eficienta. Ca manual practic si, in egala masura, tratat stiintific, volumul expune teoriile fundamentale formulate de reprezentantii diferitelor directii de cercetare, dar si o gama larga de metode practice, venind astfel in sprijinul celor interesati (de la studenti si cadre didactice pina la angajati, angajatori, cercetatori si practicieni etc.) in alegerea celor mai adecvate tehnici de invatare.
Comandă online cartea "Stiinta invatarii. De la teorie la practica" la 28,50 lei scrisă de Ion Negret-Dobridor, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Stiinta invatarii. De la teorie la practica" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Psihopedagogie pentru examenele de definitivare si grade didactice. Editia a III-a
Polirom
9789734614035
768 pagini
An: 2009
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Aspecte de pedagogie si metodica aplicabile in domeniul ordine si siguranta publica
Sitech
Catalin Enuta
154 pagini
An: 2018
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Aspecte de pedagogie si metodica aplicabile in domeniul ordine si siguranta publica
Sitech
Catalin Enuta
154 pagini
An: 2018
Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie, editia a IV-a (1987)
Academiei Republicii Socialiste Romania
224 pagini
An: 1987
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Geomerie si trigonometrie, Manual pentru anul I licee
Didactica si Pedagogica
Laura Constantinescu, Cristu Petrisor
190 pagini
An: 1975
Analiza de elemente finite. Aplicatii pe microcalculatoare
Tehnica
Dan Garbea
248 pagini
An: 1990
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983