Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 51,90 LEI
ISBN: 973-8154-35-9
Autor(i): Jim Blythe
Editura: Rentrop&Straton
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 300 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Secretul succesului consta in satisfacerea nevoilor clientilor. Iar marketingul este bumerangul care trimite valoare clientilor si readuce valoare firmei prin actiunile lor.
Comandă online cartea "Esentialul in marketing (editia a doua)" la 51,90 lei isbn 973-8154-35-9 scrisă de Jim Blythe, tiparită la editura Rentrop&Straton în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Esentialul in marketing (editia a doua)" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Contabilitate consolidata
Sitech
Mariana Banuta
272 pagini
An: 2012
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013
Reforma Bancara si Fiscala
Sitech
Dinel Staicu
98 pagini
An: 2014
Tratat de finante publice, Partea I (Matei, Dracea)
Sitech
Gheorghe Matei, Marcel Dracea, Raluca Dracea
302 pagini
An: 2005